در دیدار مدیرعامل با نماینده سلسله و دلفان: تقویت جایگاه پست مورد تاکید قرار گرفت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
در دیدار مدیرعامل با نماینده سلسله و دلفان:  تقویت جایگاه پست مورد تاکید قرار گرفت

تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها در دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست با نماینده مردم سلسله و دلفان (استان لرستان) در مجلس، مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل سازنده نمایندگان مجلس با شبکه پستی، گفت: برخورداری از این جایگاه مردمی موجب شده پست در تمامی شرایط و بحران‌ها به خصوص شیوع ویروس کرونا، در کنار مردم باشد.

وی اظهار داشت: شرکت ملی پست در سالهای اخیر با توسعه زیرساخت‌ها و همسویی با فناوری‌های روز، شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای فعال در فضای مجازی فراهم آورده است.

وی با اشاره به نقش حاکمیتی پست و خدمات رسانی در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته که بخش خصوصی تمایل کمتری به خدمات رسانی دارد، افزود: پست به عنوان شرکت، مصمم است با همکاری و اشتراک گذاری امکانات و سرمایه‌های خود با فعالان بخش‌های غیردولتی، سکوی تجارت الکترونیک ایجاد کند.

نماینده سلسله و دلفان نیز در این دیدار ضمن اشاره به قدمت پست در خدمت رسانی به مردم، گفت: در دوران شیوع کرونا، پست ثابت کرد همچنان یکی از مهمترین سازمان‌های خدمات رسان در کشور است.

یحیی ابراهیمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان شبکه پستی،خواستار کمک و همراهی پست در حل چالش های ارسال مراسلات به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته شد.

وی در ادامه مهمترین وظیفه مجلس یازدهم را رونق تولید، حمایت از کسب و کارها و بهبود معیشت مردم خواند و افزود: نمایندگان در خانه ملت تلاش خواهند کرد این اهداف را به بهترین نحو، محقق کنند.

در پایان این دیدار، تمبر یادبود «قهرمانان وطن» از سوی معاون وزیر به نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

false
false
false
false

true