تقدیر از اداره کل پست استان آذربایجان شرقی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقدیر از اداره کل پست استان آذربایجان شرقی

اداره کل پست استان آذربایجان شرقی به دنبال کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی شاخص های عملکردی، از سوی مقامات ارشد استان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، اداره کل پست استان آذربایجان شرقی با کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی شاخص کیفیت خدمات پستی و نیز کسب رتبه دوم در ارزیابی سالانه بر مبنای کارت امتیازی متوازن و اطلاع رسانی این موفقیت ها، از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از طریق تماس تلفنی و نیز با ارسال لوح های تقدیر از طرف الیاس محمد زاده جانشین فرماندهی سپاه عاشورا و محمدعلی ریحانی خواه رئیس سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا مورد قدردانی قرار گرفت.

در بخشی از متن این لوح های تقدیر آمده است:

امروزه سعادت و سرافرازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شریف این سرزمین می باشد. هر تلاشی که در راه افزایش رفاه عمومی جامعه صرف می شود همانا یک باقیات الصالحات برای مسئولین و دست اندرکاران این نظام خواهد بود.

موفقیت های مکرر مجموعه پست استان که حاصل تدابیر و تلاش های جنابعالی و زحمات همکاران خدوم آن مجموعه محترم می باشد را از صمیم قلب تبریک عرض نموده و تداوم پیشرفت ها و خدمات رسانی شایسته آن اداره به مردم شریف این مرزوبوم را از درگاه خداوند متعال خواستارم

false
false
false
false

true