نشست مشترک پست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نشست مشترک پست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

با هدف گسترش همکاری‌های متقابل، نشست مشترک شرکت ملی پست با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این نشست که پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل این شرکت، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی از مدیران دو دستگاه حضور داشتند.

نعمتی ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، به سابقه همکاری هر دو شرکت اشاره کرد و گفت: این همکاری در طرح ملی کارت سوخت نقش پررنگ‌تری داشت که طی آن شرکت ملی پست با استفاده از ظرفیت توزیع خود توانسته از ابتدای طرح سهمیه‌بندی‌سوخت تاکنون، در حدود 30 میلیون کارت سوخت در سطح کشور توزیع نماید.

وی با یادآوری اینکه شبکه پستی کشور خدمات دیگری مانند سرویس کدپستی و تأییدنشانی برای متقاضیان ارائه می‌کند اظهار امیدواری کرد: درخصوص توزیع قبوض و نفت سفید همکاری و هماهنگی‌های لازم بین دو سازمان صورت گیرد.

کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز با قدردانی از خدمات پست در قراردادهای مشترک، از پست به عنوان یکی از شرکت هایی که تعامل وهمکاری بسیار خوبی با این شرکت دارند نام برد.

وی افزود: در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم تا در آینده بخش وسیعی از امور نیابتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از طریق پست صورت پذیرد.

ویس‌کرمی به وجود ظرفیت‌های زیرساختی خوبی که در شرکت ملی پست فراهم آمده اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها در سال‌های متمادی ایجاد شده و پست توانایی آن را دارد که در بخش‌های مختلف از امکانات خود استفاده نماید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هدف نهایی این همکاری‌ها را رضایت مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از راه‌های مختلف ارتباطمان را با مردم نزدیکتر کنیم.

حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست نیز با ارائه گزارشی از همکاری‌های چهار سال گذشته هردو شرکت، در خصوص نحوه همکاری و تعیین نرخ خدمات مذکور در سال جاری پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه روند همکاری‌های دوجانبه و برنامه‌ریزی برای توسعه آنها از سوی طرفین مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

false
false
false
false

true