با حضور مدیرعامل؛ باجه مرکزی جدید منطقه پستی جنوب غرب آغاز به کار کرد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
با حضور مدیرعامل؛  باجه مرکزی جدید منطقه پستی جنوب غرب آغاز به کار کرد

با حضور معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، فعالیت باجه مرکزی جدید منطقه جنوب غرب تهران، از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 0-9 روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در بازدید از این باجه و سایر بخش‌های منطقه پستی جنوب غرب، ضمن قدردانی از همکاران شبکه پستی به دلیل رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا و افزایش وظایف و مسئولیت‌ها در این دوران، افزود: در این مدت شاهد بیشترین میزان جابجایی موفق بسته و امانت در شبکه پستی بودیم. این موفقیت حاصل نمی‌شد مگر با همراهی شما که در صف اول خدمت رسانی به مردم قرار دارید.

وی با تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات ضمن توجه به کمیت‌ها، گفت: شرایطی فعلی، مانند بسیاری دیگر از بحران‌ها، فرصتی برای حفظ و ارتقا رضایتمندی مشتریان و افزایش سطح اعتماد آنها به پست است، بنابراین باید اصلی‌ترین هدفمان این باشد که در کنار تامین کمی خدمات، کیفیت را هم مدنظر داشته باشیم.

مدیر عامل در ادامه این بازدید که به همراه مهدی مقصودی مدیر کل پست استان تهران، علی اکبر هادوی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، حمیدرضا آقاجانی مدیر کل تجزیه و مبادلات و امیرحسین کریمی مدیر کل منطقه جنوب غرب انجام شد، با برخی از مراجعان و مشتریان نیز گفت و گو کرد.

نعمتی ضمن شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها، از رضایتمندی آنان از شبکه پستی قدردانی کرد و اظهار داشت: تلاش ما در تمامی سطوح شرکت این است که تا جایی که می‌توانیم دسترسی گروه‌های مختلف جامعه را به انواع خدمات پست آسانتر کرده و خدمات جدید را متناسب با نیاز آنها طراحی و ارائه کنیم.

باجه مرکزی جدید منطقه پستی جنوب غرب در واحد گمرک این منطقه واقع شده است.

false
false
false
false

true