معاون استاندار خراسان رضوی: اجرای جی نف سرشماری سال آینده را تسهیل می‌کند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
معاون استاندار خراسان رضوی: اجرای جی نف سرشماری سال آینده را تسهیل می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای کامل پروژه جی نف، تسهیل در خدمات رسانی به مردم و کمک به سرشماری نفوس سال آینده را به همراه دارد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 6 روابط عمومی شرکت ملی پست، کوکب موسوی در نشست تخصصی کارگروه پروژه جی نف در استانداری خراسان رضوی ضمن قدردانی از همکاری پست و دیگر دستگاه‌ها در پیشبرد این پروژه، افزود: از آنجایی که از مهمترین اهداف این پروژه، خدمت رسانی سریع و مطلوب به مردم و توسعه دولت الکترونیک است، ضروری است با استفاده از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های تمامی دستگاه‌های مرتبط، طبق زمانبندی تعیین شده این پروژه را به سرانجام برسانیم.

به گفته وی، یکی از نهادهای تصمیم گیرنده در این زمینه، شورای راهبری توسعه مدیریت در استان است تا پشتوانه قانونی و ضمانت اجرایی مصوبات را فراهم آورد.

موسوی در ادامه بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه پست با شهرداری نیز تاکید کرد و گفت: توسعه همکاری‌های این دو بخش، گامی مهم در مسیر تحقق اهداف تعیین شده به شمار می‌آید.

مدیرکل جغرافیایی واطلاعات مکانی شرکت ملی پست نیز در این نشست، پیگیری سرعت کار استان در ژئو کردن را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم یک سرویس مکان محور به منظور کمک به حل بحران‌ها داشته باشیم، باید هر چه سریعتر این پروژه را با همکاری دیگر سازمانها به انجام برسانیم.

کاوه دولتی از آمادگی شرکت ملی پست به منظور همکاری با شرکت‌های خدمت رسان در راستای اصلاح آدرس‌ها خبر داد و افزود: جی نف، شناسه معتبری از نشانی‌های مکان مرجع در سطح کشور است.

وی ضمن اشاره به الزامات قانونی، وظایف و تکالیف کمیته‌های استانی را برشمرد و خواستار مرزبندی محلات در نقاط شهری و نامگذاری دقیق معابر شهری و روستایی و پلاک گذاری دقیق و کامل توسط شهرداری‌ها شد.

او تجمیع اطلاعات مکانی کل کشور بر پایه اطلاعات بانک کد پستی، اتصال اطلاعات مکانی به نقشه‌های پارسل بندی بر اساس کلید مشترک کدپستی، برقراری ارتباط بر خط در بستر مناسب، ایجاد سرویس‌های مبتنی بر اطلاعات مکان محور، ایجاد پایگاه اطلاعات نشانی ملی ایرانیان و یکپارچه سازی اطلاعات کارگاهی را از اهداف کلی پروژه جی نف عنوان کرد.

به گفته وی، الگو برداری مسئولان در خراسان رضوی از تعامل شهرداری و پست در تهران، می‌تواند گامی موثر در پیشبرد این پروژه در استان باشد.

false
false
false
false

true