پست گلستان پیشگام در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی کشور است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پست گلستان پیشگام در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی کشور است

اداره کل پست استان گلستان با جذب ظرفیت و پتانسیل موجود در بازار کسب و کارهای اینترنتی، توانسته است پیشگام در رشد و توسعه تجارت الکترونیک در کشور شود.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 67روابط عمومی شرکت ملی پست، مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان گفت: پست گلستان با شناسائی فعالین در حوزه بازار تجارت الکترونیک و ایجاد پلتفرم مناسب در کسب و کارهای نوپا و با همراهی و پشتیبانی استانداری و در تعامل با دیگر نهادها و سازمان ها توانسته است ترافیک ارسالی در این حوزه را بیش از چهار برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهد.

جلالی اظهار داشت: کسب و کارهای اینترنتی و نوپا دارای سهم اشتغال زائی قابل توجهی بوده و افراد زیادی در این حوزه ها مشغول به کار می باشند.

وی با اشاره به اینکه هدف پست استان ایجاد و توسعه فروشگاه های مجازی و تعامل گسترده با تولید کنندگان و عرضه کنندگان بدون واسطه کالاها و محصولات بویژه در روستاها می باشد افزود: بازاریابی اینگونه خدمات در دستور کار همه ادارات پست استان قرار گرفته و جلسات گسترده و مستمری با حضور فرمانداران، روسای ادارات و بخش های خصوصی با عنوان فعالین کسب و کارهای اینترنتی برگزار شده است.

مدیرکل پست استان گلستان علت رشد و توسعه تجارت الکترونیک را در استان آموزش مناسب، تشکیل مداوم کمیته های بررسی و رونق کسب و کارهای اینترنتی در رسیدن به اهداف و برنامه های ابلاغی سال جاری با هماهنگی استانداری گلستان و با مجری گری پست استان عنوان کرد.

false
false
false
false

true