با اجرای پروژه ملی جی‌نف خدمات دستگاه‌های مکان محور تسهیل می‌شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
با اجرای پروژه ملی جی‌نف خدمات دستگاه‌های مکان محور تسهیل می‌شود

در راستای توسعه پروژه ملی جی‌نف، بر اساس تفاهم‌نامه‌های میان اداره کل پست استان لرستان با شهرداری‌ها، تازه‌ترین وضعیت پروژه در این استان بررسی شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 66 روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز در جریان دیدار با محمد شریفی‌مقدم شهردار خرم‌آباد، محمد ناظری مدیرکل پست لرستان، نصب پلاک کدپستی ده‌رقمی را از نیازهای ضروری مردم به‌شمار آورد.

وی ضمن ارائه گزارش کاملی از تازه‌ترین وضعیت اجرای پروژه جی نف در این استان خاطرنشان کرد: در سطح شهر خرم آباد 250 هزار رکورد کدپستی وجود دارد که تعداد 115 هزار مورد آن بر اساس نقشه‌های پارسل‌بندی نقطه‌گذاری شده و انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های مرتبط، اماکن فاقد پلاک نیز پلاک‌کوبی شوند.

مدیرکل پست لرستان واگذاری هرگونه خدمات نیابتی در دفاتر پستی را برای کاهش مشکلات شهروندان مؤثر دانست و اضافه کرد: با وجود تعدد دفاتر پستی دولتی در سطح شهر خرم آباد، این اداره کل آماده هرگونه همکاری با بخش خصوصی است.

شهردار خرم‌آباد در این دیدار، با یادآوری نیاز مردم به استفاده از خدمات پستی، این خدمات را نیاز ضروری جامعه امروز دانست و بر لزوم همکاری شهرداری‌ها با پست برای پیشبرد امور مردم تأکید کرد.

وی نقش خدمات پستی را در کاهش ترددهای غیر ضروری مهم دانست و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌طلبد که مردم حتی الامکان اقلام مورد نیاز خود را از طریق خدمات پستی درخواست نمایند تا لازم نباشد برای هر خریدی در سطح شهر تردد نمایند.

false
false
false
false

true