شرکت ملی پست به سکوی فعالیت تجارت الکترونیک تبدیل می‌شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شرکت ملی پست به سکوی فعالیت تجارت الکترونیک تبدیل می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست یکی از مأموریت‌های این شرکت را تبدیل شدن به سکوی فعالیت تجارت الکترونیک در کشور دانست و خواستار همکاری همه فعالان حوزه ارتباطات برای ایجاد تحول در این رابطه شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه این شرکت به سکوی فعالیت تجارت الکترونیک تبدیل می‌شود، گفت: درحال حاضر نخستین گامی که برای الکترونیکی شدن فعالیت‌های پستی برداشته‌ایم حمایت از شتاب‌دهنده‌ها است.

وی افزود: برای هر استان یک زیرساخت تعریف کردیم به این معنی که فضای کار مناسب در اختیار استارتاپ‌های فعال گذاشتیم تا با فعالیت در حوزه پست، ایده ما را ارائه داده و عملیاتی کنند.

نعمتی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های شرکت ملی پست در سال جهش تولید استفاده از ایده‌پردازی شرکت‌های دانش‌بنیان است، اضافه کرد: در راستای همکاری با مجموعه‌های استارتاپی از ایده‌هایی که منجر به ترافیک پست شوند حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که اگر این شرکت‌ها بخواهند همکاری‌شان را به طور مستمر با شرکت پست ادامه دهند وضعیت مناسبی را برای آنها مهیا کنیم.1

false
false
false
false

true