همکاری‌های منطقه پستی جنوب و شهرک‌های صنعتی گسترش می‌یابد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
همکاری‌های منطقه پستی جنوب و شهرک‌های صنعتی گسترش می‌یابد

منطقه پستی جنوب تهران در ارزیابی عملکرد سال گذشته موفق به کسب رتبه ششم شد. از آنجایی که کسب این موفقیت حاصل مجموعه‌ای از اقداماتی است که می‌تواند الگویی برای سایر واحدهای اجرایی در همسویی بیشتر با اهداف شبکه باشد، گفت و گویی داشتیم با محمدمهدی پیشقدم، سرپرست منطقه پستی جنوب تهران تا دلایل کسب این موفقیت را جویا شویم.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 98 روابط عمومی شرکت ملی پست، سرپرست منطقه پستی جنوب تهران با اشاره به اینکه هدف گذاری این منطقه حرکت پرشتاب در مسیر توسعه همکاری با کسب و کارهای اینترنتی است، افزود: کسب رتبه دوم در قبول مرسولات اینترنتی در کشور نمایانگر این حرکت است.

محمدمهدی پیشقدم ضمن برشمردن دلایل کسب رتبه ششم منطقه، در ارزیابی عملکرد سالانه و دوم در قبول مرسولات اینترنتی، تصریح کرد: تشکیل کارگروه بازاریابی در ادارات پست شهرستان با محوریت دفتر بازاریابی منطقه، جلسات مستمر بررسی ایجاد بازارهای جدید به صورت هر دو هفته یکبار و نگهداری و گسترش قراردادها از جمله عوامل تحقق اهداف تعیین شده و کسب موفقیت پست منطقه است.

وی با تاکید بر حضور موثر پست منطقه در خدمت رسانی به مردم در دوران شیوع کرونا، گفت: افزایش دو برابری ترافیک بسته و امانات در این دوران با تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های موجود و بروز کمترین چالش، نشانگر همت مضاعف همکاران منطقه در این دوران است.

به گفته وی، شهرک‌های صنعتی متعدد در منطقه پستی جنوب، بازار بالقوه بزرگی برای توسعه خدمات پستی به شمار می‌آید، به همین دلیل امسال توسعه و جذب مرسولات این بازار از طریق ایجاد نمایندگی پستی در این شهرک‌ها، یکی از اهداف اصلی منطقه به شمار می‌آید.

پیشقدم افزود: با توجه به اینکه انبار برخی فروشگاه‌های اینترنتی در منطقه پستی جنوب قرار دارد، مصمم هستیم قراردادهای همکاری با این نوع کسب و کارها را افزایش داده و بازار الکترونیک پست را گسترده‌تر سازیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقا کیفیت خدمات یکی از اصلی‌ترین اصول کسب و کار در فضای رقابتی است، اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در پست منطقه به منظور بهبود سطح کیفی خدمات، تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان، توسعه خدمات باجه‌‌ای و نیابتی در دستور کار قرار دارد.

سرپرست منطقه پستی جنوب در ادامه تحقق اهداف شبکه با تکیه بر افزایش سطح انگیزه کارکنان را مهم ارزیابی کرد و افزود: اجرای طرح پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) که به تازگی در سطح شرکت اجرایی شده، یکی از ابزارهای تشویقی است که می‌تواند بهبود کیفیت و کمیت توزیع مرسولات را به همراه داشته باشد.

false
false
false
false

true