دیدار عضو هیئت مدیره با معاون استاندار اردبیل: قدردانی از خدمات ارزنده شرکت ملی پست در دوران شیوع ویروس کرونا - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دیدار عضو هیئت مدیره با معاون استاندار اردبیل:  قدردانی از خدمات ارزنده شرکت ملی پست در دوران شیوع ویروس کرونا

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، در دیدار با بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل خواستار همکاری دستگاه های مرتبط بر اجرای پروژه GNAF در این استان شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 2 روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره، در دیدار با بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان و ضروری خواندن اجرای پروژه GNAF در کشور خواستار همکاری دستگاه های مرتبط برای اجرای این پروژه در استان شد.

زرگوش با تاکید بر اینکه در راستای توسعه زیرساخت ها به ویژه توسعه بخش عملیات پستی، حمایت استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان برای احداث فضای تجزیه و مبادله پست اردبیل حائز اهمیت بوده خواستار تنظیم و مبادله توافقنامه استان و تخصیص بخشی از اعتبارات مورد نیاز شد.

ندایی نیز ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شرکت ملی پست در دوران شیوع ویروس کرونا، فعالیتها و خدمات پست استان در این دوره را حائز اهمیت دانست.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت پروژه GNAF و ضرورت همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی مرتبط با پروژه مذکور اظهار امیدواری کرد: با اتخاذ تصمیمات لازم در راستای تحقق اساسی برنامه های پروژه، گام های موثری برداشته شود.

گفتنی است زرگوش در بدو ورود، با حضور در اداره کل پست استان اردبیل، ضمن دیدار و گفت و گو با روسا و کارکنان، از بخش های مختلف این اداره کل بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی محمد جوادی مدیرکل پست استان اردبیل انجام شد، زرگوش از کیفیت روند اجرای عملیات پستی و حضور مسئولانه کارکنان و اقدامات‌ بهداشتی‌ پیشگیرانه‌ جهت مبارزه با ویروس کرونا در این اداره کل، قدردانی کرد.

عضو هیئت مدیره با حضور در جمع موزعین پست استان ضمن قدردانی از تلاش آنان و تاکید بر اینکه امانتداری یکی از ویژگیهای اساسی کار شبکه پستی کشور است، در جریان نظرات آنها قرار گرفت.

false
false
false
false

true