توسط سامانه 137 مدیریت شهری منطقه سه انجام شد: کسب رتبه نخست کم ترین زمان پاسخگویی به پیام های شهروندی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توسط سامانه 137 مدیریت شهری منطقه سه انجام شد:  کسب رتبه نخست کم ترین زمان پاسخگویی به پیام های شهروندی

منطقه سه تهران در پاسخگویی به درخواست های شهروندان با کسب رضایتمندی 99.6 درصدی و اختلاف چهار ساعته در کمترین زمان پاسخ دهی پیشتاز مناطق 22 گانه شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 5 روابط عمومی شهرداری منطقه سه، سمیرا افتخاری مسئول سامانه 137 مدیریت شهری در این خصوص گفت: حدود 4500 پیام از سوی شهروندان منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ثبت شد که با کمترین زمان ممکن و رضایت 99.6 با تلاش حوزه های مختلف اجرایی و ستادی اقدام شد.

وی اذعان داشت: به منظور ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، بازدید های منظم و مستمر و ارزیابی داخلی از سطح منطقه در حال انجام است و مشکلات پیش آمده در کوتاهترین زمان با کیفیت مطلوب رسیدگی می شود.

false
false
false
false

true