موزه جنوب‌شرق در استان سیستان وبلوچستان راه‌اندازی می‌شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
موزه جنوب‌شرق در استان سیستان وبلوچستان راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت‌ملی‌پست در جریان بازدید از ساختمان شهرستان‌های میرجاوه و دلگان، بر کار بازسازی و تعمیر ساختمان‌های پست در استان سیستان و بلوچستان نظارت کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 41 روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته حسن عمیدی در بازدید از ساختمان پست میرجاوه که با همراهی هدایت‌اله کرد سرپرست پست استان، بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی شهرستان میرجاوه انجام شد، ضمن قدردانی از خدمات پست این شهرستان، از مسئولین استان سیستان و بلوچستان خواست تا تمهیدات بیشتری برای خدمات‌رسانی به مردم استان فراهم شود.

وی در ادامه از ساختمان قدیم پست میرجاوه که در مجاورت ساختمان فعلی قرار دارد بازدید کرد و در جریان تملک ساختمان، تعمیرات و بازسازی و چگونگی استفاده فعلی از آن قرار گرفت.

سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل و رئیس موزه ارتباطات، در ادامه با همراهی سرپرست پست استان، شهردار، اعضای شورای شهر و معاون فرماندار شهرستان دلگان از ساختمان پست این شهرستان نیز بازدید کرد.

عمیدی با اشاره به قدمت بالای ساختمان فعلی پست دلگان اظهار داشت: این ساختمان برای احداث موزه جنوب‌شرق از قابلیت زیادی برخوردار است.

رئیس موزه ارتباطات افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد تا ساختمان این شهر را به بهترین وجه بازسازی و تبدیل به موزه نماید.

در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر دلگان ضمن استقبال از این طرح، برای همراهی با آن اعلام آمادگی کردند.

false
false
false
false

true