تجلیل از خدمات اداره کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تجلیل از خدمات اداره کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه پست استان در دوران حساس مواجهه با ویروس کرونا توانست عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از

تجلیل از خدمات پست استان ارتقاء رتبه عملکرد مجموعه پست استان

تجلیل از خدمات پست استان ارتقاء رتبه عملکرد مجموعه پست استان

روابط عمومی شرکت ملی پست، جواد غلام پور در نشستی صمیمی با مدیرکل پست استان افزود: در دورانی که با تعطیلی بخش زیادی از کسب و کارها مواجه بودیم، برخی از مجموعه های خدمات رسان همچون پست با حجم زیادی از تقاضا روبرو شدند.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با تقدیر از خدمات مجموعه شبکه پستی اظهار کرد: همکاران تلاشگر و خستگی ناپذیر پست کشور و استان در دورانی که بر لزوم رعایت فاصله گذاری ها تاکید می شد، رزمنده های خط مقدمی بودند که جهادشان ادامه ارائه خدمت به مردم بود.

غلام پور با اشاره به اوج افزایش حجم تقاضا در اسفند ماه، ادامه این رویه و افزایش حجم ترافیک در خرداد ماه را ناشی از اعتماد بیش از پیش مردم به مجموعه خدمت رسان پست عنوان کرد.

هادی خسروی فرد مدیرکل پست استان نیز با قدردانی از مدیر کل ارتباطات استان گفت: تعامل مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ستودنی است.

خسروی فرد در ادامه با اشاره به عملکرد یک سال گذشته پست استان افزود: ما در سال 98 شاهد ارتقاء جایگاه پست استان در میان ادارات استانی از حیث تحقق درآمد و ترافیک بوده ایم.

عضو شورای مدیران فاوای استان تصریح کرد: مجموعه پست در دوران شیوع بیماری کرونا با همتی مضاعف و ارائه خدمات سریع و شفاف توانست از آزمون خدمت رسانی و جلب اعتماد عمومی سربلند بیرون آید.

false
false
false
false

true