راه اندازی خط مستقل حمل و نقل پستی تهران _ بجنورد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
راه اندازی خط مستقل حمل و نقل پستی تهران _ بجنورد

مدیرکل پست استان خراسان شمالی گفت: خط مستقل حمل و نقل تهران به بجنورد و بالعکس به منظور شتاب‌ بخشی در دریافت و ارسال مرسولات پستی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علی اکبر خانی روز سه‌شنبه یازدهم تیر ماه به خبرنگار ایرنا گفت: هماهنگی های لازم با ستاد شرکت ملی پست انجام گرفته تا این خط با به‌کارگیری سه دستگاه کامیون سنگین و ۶ نفر راننده راه اندازی شود.

وی همچنین از جمله مزایای راه اندازی خط مستقل حمل و نقل پستی را، کاهش مدت زمان سیر، جلوگیری از تخلیه و بارگیری چند باره، نبود رسوب مرسولات در مبادی مبادله، توزیع مرسولات ارسالی به مقصد تهران در روز بعد و نداشتن تداخل در آماده سازی، تجزیه و ثبت مرسولات وارده و صادره به استان عنوان کرد.

مدیرکل پست استان خراسان شمالی اظهار داشت: پیش از این حمل و نقل مرسولات پستی از طریق خط بجنورد به گرگان انجام می‌شد که این موضوع باعث افزایش مدت زمان سیر مرسوله و یا رسوب مرسولات در مبادی مبادله می شد.

خانی با بیان اینکه رشد بسیار خوبی در ترافیک بسته و امانت داشته ایم گفت: در سال ۹۸ در این استان ۷۸ هزار و ۶۴۱ فقره بسته و امانت قبول و ارسال شده که ۱۰۱ درصد رشد را نسبت به سال قبل از آن نشان می دهد.
ایرنا =-0

false
false
false
false

true