آذربایجان شرقی ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک و پست لجستیک دارد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آذربایجان شرقی ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک و پست لجستیک دارد

پست آذربایجان شرقی همواره از استان‌های پیشرو در ارزیابی عملکرد بوده و سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه دوم شد. از آنجاییکه کسب این موفقیت حاصل مجموعه‌‌ای از اقدامات و برنامه ریزی در چارچوب اهداف شبکه پستی بوده، گفت و گویی داشتیم با محمد پوربزرگ مدیر کل این استان تا دلایل کسب این موفقیت را جویا شویم.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 4 روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیر کل پست آذربایجان شرقی آشناسازی تمامی کارکنان پست استان با اهداف و استراتژی شبکه و همسو شدن آنها با این اهداف را یکی از مهمترین دلایل موفقیت پست آذربایجان شرقی عنوان کرد.

محمد پوربزرگ تدوین برنامه اجرائی برای کلیه فرایند‌ها و واحدهای پستی، کنترل مستمر و دائمی فرایندها، اصلاح و ارایه راهکارها برای انحراف از برنامه‌ها، ایجاد همگرایی در مجموعه، ایجاد انگیزش و ارتباط موثر بین واحدها، تلاش جهت ارتقاء فرهنگ سازمانی را از دیگر عوامل حفظ جایگاه برتر استان طی سالهای اخیر ذکر کرد.

وی کسب این موفقیت را انگیزه‌‌ای برای تداوم برنامه‌های توسعه بخش استان دانست و افزود: با توجه به نتایج حاصل از تحقیقات بازار و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، امسال مصمم به توسعه سرویس‌های تجارت الکترونیکی، خرده بار و سرویس پست لجستیک، پست مستقیم و کرایه درمقصد هستیم.

او با تاکید بر انگیزه بالای همکاران پست آذربایجان شرقی، افزود: امسال هدف ما استفاده از تجربیات کشورهای پیشرو در زمینه توسعه بازار پست، بهره گیری از تجربیات استان‌های موفق، تکیه بر توان و تجربه علمی افراد و استفاده از ظرفیت‌ها و نتایج تحقیقاتی و در نهایت به کارگیری تجهیزات و فناوری‌های نوین برای رسیدن به جایگاه نخست ارزیابی عملکرد و با کسب حداکثر امتیاز است.

پوربزرگ با اشاره به پیشرفت‌های فناوری و روند روبه رشد الکترونیکی شدن مکاتبات شخصی و اداری، افزود: این تحول الزامی برای تغییر الگوی کسب و کار شبکه پستی و ایجاد سکوی تجارت الکترونیک به شمار می‌آید به همین دلیل، ضروری است استان‌ها نیز حرکت و استراتژی خود را بر این اساس پایه ریزی کرده و پل ارتباطی بین مشتریان و کسب و کارها را فراهم کنند که این حرکت در آذربایجان شرقی آغاز شده است.

مدیر کل پست آذربایجان شرقی نقش موثر پست در شرایط و موقعیت‌های مختلف اجتماعی را یادآور شد و تصریح کرد: پست استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کرده تا ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با افزایش ساعات کاری واحدهای اجرایی تمام توان خود را به منظور ارایه خدمات مطلوب بکار گیرد.

false
false
false
false

true