مدیرعامل در دیدار با نماینده مردم آبادان: شرکت ملی پست شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارها فراهم آورده است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل در دیدار با نماینده مردم آبادان:  شرکت ملی پست شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارها فراهم آورده است

34343

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه پستی با گسترش زیرساخت‌های فن آورانه، بستر مناسبی را برای رونق کسب و کارها ایجاد کرده است.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در این دیدار ضمن تشریح خدمات و سرویس‌های پستی و حضور پررنگ پست در تمام نقاط کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته، افزود: طی سالهای اخیر با توسعه امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، بستر گسترده‌‌ای را برای رونق انواع کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوپا فراهم آورده‌‌ایم تا همه بتوانند در سایه مشارکت و همکاری با شبکه پستی، خدمات متنوع‌تر، سریعتر و مطلوب‌تری را به مشتریان ارایه دهند.

وی طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست را یادآور شد و تصریح کرد: پست مصمم است با اشتراک گذاری امکانات و زیرساخت‌هایش، قدمی موثر در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال کشور بردارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران شبکه پستی در تامین نیازهای مردم، خواستار کمک و حمایت شرکت ملی پست در حل مسایل و مشکلات مردم به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته شد.

سیدمحمد مولوی با اشاره به کمبودها و مشکلات اداره پست آبادان به ویژه در بحث نیروی انسانی و تجهیزات پستی، افزود: مساعدت و همیاری تصمیم سازان شبکه پستی در حل مسایل یاده شده، نقش قابل ملاحظه‌‌ای در کمک به حل ارسال مراسلات و رونق کسب و کارها در این شهر دارد.

مدیرعامل در پایان این دیدار، تمبر یادبود قهرمانان وطن را به نماینده مردم آبادان اهدا کرد.

false
false
false
false

true