عضو هیئت مدیره از پست استان البرز بازدید کرد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عضو هیئت مدیره از پست استان البرز بازدید کرد

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره، در جریان سفر به البرز ضمن بازدید از بخشهای مختلف، با کارکنان و موزعین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 45 روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز 22 خرداد ماه محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره طی سفر به استان البرز از واحدهای مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان بازدید و در جلسه ویدیو کنفرانس شورای اداری پست استان شرکت نمود.

در این بازدید که با همراهی محمود فرزین مدیرکل پست استان انجام شد، قادری ضمن گفت و گو با کارکنان و موزعین این اداره کل، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفت.

وی در جمع موزعین پست استان ضمن قدردانی از تلاش آنان اظهار داشت: استفاده از pfp میتواند به پرداخت حق الزحمه و رعایت عدالت در توزیع کمک کند.

وی همچنین از واگذاری خودروهای جدید جهت سهولت در توزیع مرسولات پستی خبر داد.

عضو هیئت مدیره، در جلسه ویدیو کنفرانس شورای اداری پست استان با اشاره به نقش پست از گذشته تاکنون گفت: کلیه کارکنان بایستی تمام تلاش خود را در جهت اعتلای پست و رسانیدن جایگاه آن از طریق طرح تحول دیجیتال بکار گیرند.

قادری رویکرد طرح تحول در کسب و کارها و دنیای دیجیتال را نوعی بیداری دانست و گفت: تغییر نگرش و تحول باید در همه سطوح شرکت ملی پست تا درخواست مشتری صورت یابد.

وی همچنین افزود: بیش از ۷۰ پروژه در ستاد شرکت تعریف شده مثل pfp که نتایج آنها بزودی اتفاق خواهد افتاد.

عضو هیئت مدیره در این جلسه گفت: در کنار تامین منابع باید وارد بازسازی و اصلاح زیرساختها قبلی هم شد.

قادری گفت: در آینده نزدیک با واگذاری pda وpos جدید همراه به تمام موزعین سامانه های پشتیبانی ثبت یکپارچه آنلاین درآمد و هزینه، عملکرد بهتری می یابند.

او اضافه کرد: کیفیت در ارسال مرسولات باید به گونه ای باشد که مشتریان بدنبال استفاده از خدمات شبکه پستی باشند.

در ادمه این جلسه محمود فرزین مدیرکل پست استان البرز گزارشی از ترافیک و روند عملکرد و برنامه های پست استان در سال جاری ارائه کرد.

false
false
false
false

true