مرتضی شورجه مسئول قرارگاه صف به مناسبت شکست داعش پیام داد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

پیام تبریک مسول قرارگاه صف جانباز مرتضی شورجه به محضر مقام معظم رهبری به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت بر داعش

IMG_20171122_093925

 

مسول قرارگاه صف با صدور بیانیه ای، پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر ولی امر مسلمین جهان تبریک گفت.

برادر مرتضی شورجه مسول قرارگاه صف، در بیانیه ، آمده است: این پايان پیروزمندانه، خاتمه فتنه ای بزرگ درجهان اسلام بود که از یک طرف چهره منوروانسانی اسلام را به جهانیان تیره وتار نشان می داد و از سوی دیگر، با جنایات بی سابقه، زخم هايي بزرگ بر پيكر جهان اسلام وارد می آورد.

متن بیانیه صادره بدین شرح است:

محضر مبارک رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي و ولی امر مسلمی جهان

حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای زید عزه
باسلام و تحيت الهی

پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر حضرتعالی تبريک عرض مي كنم و تلاش ها و مجاهدات فرمانده دلاور نيروي قدس و يادگار گرانقدر و پرافتخار دفاع مقدس، برادر ارجمندم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را صميمانه ارج نهاده، اين نصرت الهي را به همه سپاهیان، ارتشیان:
علی الخصوص دوست و برادر ارزشمندم :سردار سرلشکر دکتر محسن رضایی یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس وشهیدان که در طراحی‌ و تدوین عملیات وانتقال تجربه ‌ همیشه تاثیر گذار هستند.
حشدالشعبی,حرکه النجبا فرمانده غیور محور جنوب مجاهدشیخ فیصل میاعی دوست وبرادر عزیزمان افتخار آفرين عراق، يكایک رزمندگان جبهه مقاومت به ويژه دبير كل نستوه و سرافراز حزب الله لبنان، برادر مجاهد، سید حسن نصرالله شادباش مي گويم.

هرچند ممكن است عناصری پراکنده و ذلیل از داعش در نقاطي به اقداماتی مذبوحانه دست يازند، ولی عمر داعش به عنوان یک سازمان مستقر درنقطه ای ازبلاد اسلامی پایان یافت. این پايان پیروزمندانه، خاتمه فتنه اي بزرگ درجهان اسلام بود که از یک طرف چهره منور و انسانی اسلام را به جهانیان تیره و تار نشان می داد و از سوی دیگر، با جنایات بی سابقه، زخم هايي بزرگ بر پيكر جهان اسلام وارد می آورد.

فرماندهی حکیمانه و مدبرانه حضرتعالی چه ازطریق قرارگاه صفین و چه مستقیماً از طريق برادر شجاع و دلير، سردار حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین ديگري در تاريخ نبردهای انقلابی ما رقم زد. برخورد داهیانه حضرت آيت الله العظمي سیستانی دربسیج مردم عراق و صدور حکم تاریخی جهاد که یادآور مبارزات علمای عراق در استقلال اين كشور و غلبه براستعمار پیر انگليس بود، ديگر بار اوج هوشیاری و شجاعت مرجعیت اسلامی را به نمایش گذاشت.

اینجانب به عنوان یک بسیجی کوچک از این جبهه بزرگ، ضمن تبریک به محضر معظم له ، از خداوند قادر متعال ، سلامتي، طول عمر و دوام توفیقات آن قائد عظيم الشأن را طلب می كنم.

false
false
false
false

true