جوکر فقط یک فیلم نیست ؛ یک مکتب است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جوکر فقط یک فیلم نیست ؛ یک مکتب است

شرح کوچکی از قطره مکتب جوکریسم دستاورد سینمای هالیوود،الگوی طغیان در جهان غرب در ادامه از نظرتان می گذرد؟1

به گزارش خبرطلایی به نقل از فانوس راه ،فیلم سینمایی جوکر که در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ در آمریکا منتشر شد و یک توضیح درمورد زندگی جوکر و شرح تبدیل او به یک موجود پلید و پلشت است.
این فیلم در دنیا مورد اقبال عموم قرار گرفت تاجایی که حتی در تهران نشانواره(پیکسل) ، عکسها ، تابلوها و محصولاتش به فروش رفت.
اصل کلی و ساختار شکنانه فیلم یک دلقک است که باید طبیعتاً کارش خنداندن مردم باشد به موجودی چندان پلید و پلشت تبدیل میشود که مدام انگیزه انتقام دارد و ازجمله این مورد میتوان به کشتن مادر،دو کارمند در قطار و آن دوستش که به وی اسلحه داد اشاره کرد. از این رو که جامعه به جوکر ستم کرد میتوان به او برای گرفتن انتقام از انسانهایی که آنچنان وقیح و بیوجدان هستند که به ضعیف تر از خود نه تنها رحم نمی کنند بلکه با بی رحمی تمام او را کتک هم میزنند و ظلم و تحقیر میکنند حق داد.
جوکر اساساً یک مکتب است یک روش که به مردم دنیا و مخصوصاً غرب بلاخص آمریکایی ها و اروپایی ها جرعت طغیان علیه سالها بردگی مجانی برای سرمایداران غربی [دنیا] را میدهد.
از زمان پخش،ترجمه،زیرنویس،دوبله و همه‌گیری فیلم سینمایی جوکر چندین کارشناس آن را سناریویی برای آشوب در خاورمیانه و کار کردن روی ذهن مخاطبان آن بلاخص جوانان دانستند که گواه این مدعا ماسک های جوکر معترضان عراقی است. جوکر هم مانند اکثر پروژه های نظام سلطه چند وجهی است که یک وجه این مکعب آشوب خاورمیانه است ولی وجه اصلی آن الگویی برای اعتراضات سراسری در آمریکای شمالی و اروپاست.
در اروپا و در کشور هایی نظیر فرانسه و بریتانیا زمینه برای اعتراضات سراسری و آشوب فراهم است آنهم برای سالها بی عدالتی سازمان یافته توسط سرمایه داران اروپایی و نبود دموکراسی واقعی مخصوصاً در بریتانیا؛باید منتظر طغیان،آشوب و اعتراضات بزرگی در جهان غرب بود.دنیا به یک مسیر و برهه خاص پا گذاشته است. به امید بیداری تمام ملل جهان.

false
false
false
false

true