نشست كارگروه تخصصی پروژه GNAF در استان اردبیل برگزار شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نشست كارگروه تخصصی پروژه  GNAF در استان اردبیل برگزار شد

89

با هدف بررسی نحوه همکاری دستگاههای اجرایی، نشست کارگروه تخصصی پروژه ملی GNAF به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این نشست که عصر روز گذشته با حضور کاوه دولتی مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت، محمد جوادی شیخ احمد مدیرکل پست استان اردبیل و مدیران کل دستگاههای اجرایی این استان در سالن شهید رجائی استانداری برگزار شد، یعقوب نژادمحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اجرای درست این طرح را بسیار با اهمیت توصیف کرد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی همکار با پروژه GNAF اظهار امیدواری کرد: با اتخاذ تصمیمات لازم در راستای تحقق اساسی برنامه های پروژه در استان گام برداشته شود.

کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست نیز با تشریح دقیق اهداف و برنامه های پروژه GNAF در کشور گفت: بانک اطلاعاتی کدپستی وجی نف یکی از 23 پایگاه داده اطلاعات اصلی کشور است که میتواند به عنوان یک کلید مشترک، تبادل اطلاعات سازمانها را برقرار سازد.

وی ضمن ابراز امیدواری از همکاری دستگاههای اجرایی در خصوص تأمین نقشه های مورد نیاز شهری و روستایی اظهار داشت: انطباق و یکسان سازی بانک اطلاعات شرکتهای گاز، برق، آب و فاضلاب و مخابرات با بانک اطلاعاتی استانداردشرکت ملی پست از الزامات تکمیل پروژه GNAF است.

مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی با بیان این که از 272 هزارساختمان شهری استان اردبیل 139 هزار ساختمان فاقد پلاک و حدود 13 هزار معبر فاقد نام وجود دارد خواستار تعامل هرچه بیشتر پست این استان با شهرداری درخصوص ساماندهی وضعیت نامگذاری معابر فاقد نام و تهیه و نصب پلاک سر در اماکن شد.

در ابتدای نشست، محمد جوادی شیخ احمد مدیرکل پست استان اردبیل گزارش مختصری از عملکرد پست این استان در زمینه انجام برنامه عملیاتی GNAF ارائه کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا با همکاری هرچه بیشتر، پست استان را در راستای تحقق اهداف پروژه اقتصادمقاومتی GNAF یاری نمایند.

false
false
false
false

true