پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست در پیامی سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 4 روابط عمومی شرکت ملی پست در متن این پیام آمده است:

سالها می گذرد حادثه ها می آیند انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

نیمه خرداد هر سال یادآور روزهایی فراموش نشدنی در خاطر ملت بزرگ ایران است. روز هجران روح خدا از جسم خاکی اش همراه با شمیم یاد هزاران شهید قیامی خونین که دروازه ورود به بزرگترین انقلاب قرن بود.

معمار بزرگ انقلاب اسلامی که از دل مردم برخاسته بود پس از عمری خدمت به ایران و اسلام، با رقم زدن بزرگترین رویدادهای تاریخ معاصر ایران، سرانجام در چنین روزی برای همیشه در دل همان مردم نشست. او با دلی سرشار از آرامش و با قلبی لبریز از اطمینان ، با روحی شادمان از دیدار دوست و با ضمیری امیدوار به نهالی که با دست خود کاشته بود رفت.

اکنون با وجود گذشت بیش از سه دهه از ارتحال رهبر عدالت خواهان و حامی مستضعفان، صدای رسای او همچنان در گوش زمان جاری است. مکتب جهاد و شهادتی که با نام خمینی و خون شهیدان قیام 15خرداد شناخته شد، اکنون پرچمی است در دست ملت‌های استقلال‌طلب و عدالتخواه در همه جای دنیا.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر پانزده خرداد، به همه مردم به خصوص همکاران شبکه پستی کشور تسلیت عرض می نمایم. آرزومندم که بتوانیم در جهت پاسداشت دستآورد جاودانه امام راحل و خون این شهدای والامقام و در راه اعتلای نظام اسلامی و سرافرازی ایران عزیز قدم برداریم.

false
false
false
false

true