پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حه

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی فرا رسیدن 22بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، متن این پیام به شرح زیر است:

بیست و دوم بهمن ماه هر ساله یادآور روزهای فراموش ناشدنی و بیمانند تاریخ پرافتخارِ سرزمین ماست. اینروز تبلور اراده و بیداری ملتی است که با برآوردن ندای استقلال، آزادی و حکومت الله حقانیت خود را به گوش جهانیان رساند و با رهبری بت شکن زمان، حضرت امام خمینی (ره) بنیان طاغوت را فرو ریخت.

امروز میهن پهناورمان در سایه این انقلاب بی بدیل که خاستگاه ارزش هاي اسلامي، آرمان های مقدس و آموزه های دینی است توانسته همواره بر عزت و اقتدار خود بیافزاید و با ایمان راستین و اراده ای پولادین از عرصه های صعب و طوفان های سهمگین گذر کرده و تنومند و استوار قد علم نماید.

بر ماست که با حفظ این میراث گرانبها، خون شهدا و امام شهدا (ره) را پاس داشته و همچون سالهای گذشته با حضور پرشور و حماسی در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن در کنار سایر اقشار ملت شریف ایران، همبستگی و غرور ملی را به نمایش بگذاریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و رشادت های شهدای وطن، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به تمامی همکاران عزیز شبکه پستی کشور تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه ایزد منان، عزت ایران اسلامی و دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه همدلی و وفاق خواستارم.

false
false
false
false

true