در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت¬مندی اقشار مختلف کانال¬ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره¬برداری قرار گرفت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به منظور سهولت دسترسی وضرورت به¬کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه¬روزی برقرار گردید.
خبر طلایی:در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می¬توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال¬های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936 و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه¬روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.
سامانه پیامکی: 300000724
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir
صندوق پستی: 1513835811
مرکز ارتباط: 27663200-021
نمابر: 89313012-021
تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»
این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آیندهبرای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

false
false
false
false

true