رویکرد پست توانمند سازی بخش خصوصی درحوزه کسب وکار نوین است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رویکرد پست توانمند سازی بخش خصوصی درحوزه کسب وکار نوین است

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار کرمان رویکرد جدید شرکت ملی پست را تشریح کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 78 روابط عمومی شرکت ملی پست، عصر امروز حسین نعمتی در حاشیه سفر به استان کرمان و دیدار با محمدجواد فدایی استاندار این استان اظهار داشت: با اجرای پروژه های جدید شرکت ملی پست حمایت همه جانبه از شرکت های استارتاپی که درزمینه کسب و کارهای نوین فعالیت دارند صورت می گیرد.

نعمتی با اشاره به پروژه ملی اقتصاد مقاومتی GNAF افزود: اجرای کامل این پروژه موجب استانداردسازی نشانی ها می شود و در نهایت باعث تسهیل ارایه خدمات مطلوب و فوری دستگاه های اجرایی به مردم می شود.

معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به پهناور بودن استان کرمان و گستردگی نقاط دسترسی مردم به خدمات پستی در چارچوب وظایف پست اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه انجام این خدمات در نقاط دورافتاده استان بار مالی زیادی را به شبکه پستی تحمیل می کند از استاندار کرمان می خواهیم در انجام این وظیفه حاکمیتی پست را بیش از پیش یاری رساند.

مدیرعامل افزود: به همین منظور درصدد آنیم تا با فراهم آوردن بستر های الکترونیکی، زمینه دسترسی آسان تر مردم به خدمات پستی و سایر خدمات دستگاه ها و سازمانها را با استفاده از درگاه پست فراهم سازیم.

نعمتی همچنین از تجهیز کردن شرکت ملی پست به موتورسیکلت برقی کاملا ایرانی خبر داد و گفت: از آنجا که هوای پاک و محیط سالم زندگی شهروندان یکی از سیاستهای شرکت ملی پست است، در صورت فراهم بودن زمینه این کار در شهر کرمان ،سرویس دهی خدمات به مردم توسط موزعین ازطریق این نوع موتورسیکلت ها ارائه خواهدشد .

مدیرعامل ضمن اعلام زیان پست استان کرمان از استاندارخواست در جلسات شورای اداری، مدیران دستگاههای اجرایی را به برون سپاری خدمات و انجام آنها از طریق پست ملزم سازد.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان نیز در این دیدار به اهمیت خدمات پست اشاره کرد و گفت: خدمات پستی در جامعه از ارزشمندترین خدمات به مردم است و بایستی با کیفیت ارائه شود.

استاندار کرمان همراهی و همدلی کارکنان پست استان کرمان را ستود و افزود: حسن خلق، مدیریت قوی و پیگیری های مداوم موجب شده موفقیتهای چشمگیری نصیب استان شود و به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

false
false
false
false

true