عملکرد معاونت برنامه ریزی در نشست هیئت مدیره مورد بررسی قرار گرفت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عملکرد معاونت برنامه ریزی در نشست هیئت مدیره مورد بررسی قرار گرفت

در نشست روز دوشنبه هیئت مدیره که با هدف بحث و بررسی عملکرد و پیشرفت پروژه های طرح ستاپ حوزه برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت برگزار شد، بر ضرورت پیشبرد اهداف این حوزه براساس برنامه ای مدون و هماهنگ تاکید شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 78 روابط عمومی شرکت ملی پست، معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل در این نشست گفت: حوزه پشتیبانی می بایست برای تمامی بخش ها و فرایندهای شبکه، برنامه ای منسجم داشته باشد زیرا که هماهنگ نبودن این حوزه با سایر بخش ها و نداشتن برنامه زمان بندی شده، فعالیت های سایر بخش های شبکه را مختل می سازد.

حسین نعمتی با تاکید بر اهمیت و جایگاه سرمایه انسانی در شبکه پستی به عنوان شبکه ای فیزیک محور، افزود: تدوین تقویم آموزشی دقیق و تخصصی برای تمامی کارکنان حتی نیروهای پیمانکاری، متناسب با رویکرد جدید شرکت از ضروریات اساسی مدیریت نیروی انسانی به منظور تسهیل و تسریع در رسیدن به اهداف تعیین شده است.

وی بر نظارت و رصد منظم و دقیق درآمدها توسط حوزه مالی نیز تاکید کرد و گفت: توجه به وصول به موقع درآمدها و واریز آن به حساب شرکت در زمان تعیین شده از الزاماتی است که می بایست حوزه مالی با حساسیت ویژه ای آن را پیگیری کند.

مدیرعامل استفاده از سامانه های نرم افزاری در تمامی بخش های حوزه برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت در تعامل با حوزه فناوری را مهم ارزیابی کرد و افزود: استفاده از این سامانه ها به دلیل سرعت و دقت بالا، ضمن تسریع در انجام فرایندها و عملیات پستی، مانع از بروز خطاهای احتمالی می شود.

نعمتی در ادامه به افتتاح پروژه های شرکت ملی پست در دهه فجر اشاره کرد و گفت: یکی از پرورژه های مهمی که در این ایام به بهره برداری می رسد تجهیز موزعین منطقه 15 پستی به موتور سیکلت های برقی در قالب ” پست پلاس” است که طی روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.

محمد محسنی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و توسعه مدیریت نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این حوزه در بخش های مختلف حقوقی، مالی، پشیبانی، سرمایه انسانی و برنامه ریزی، به تشریح روند پیشرفت پروژه های اجرا شده، در حال اجرا و برنامه های آتی این حوزه در راستای پیاده سازی طرح تحول دیجیتال و ستاپ شرکت پرداخت.

در پایان، مدیرعامل با اعطای لوح تقدیر به معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و توسعه مدیریت و مدیران این حوزه، از تلاش ها و زحمات آنها قدردانی به عمل آورد.

false
false
false
false

true