در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف ؛ کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره ­برداری قرار گرفت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

خبر طلایی:به منظور سهولت دسترسی وضرورت به­کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه­روزی برقرار گردید.
در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936 و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

سامانه پیامکی: 300000724

پست الکترونیکی: آدرس پست الکترونیک

صندوق پستی: 1513835811

مرکز ارتباط: 27663200-021

نمابر: 89313012-021

تارگاه بانک آینده: «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آیندهبرای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

false
false
false
false

true