توزیع مرسولات چند شرکت مالی، تولیدی و داده پردازی توسط پست - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توزیع مرسولات چند شرکت مالی، تولیدی و داده پردازی توسط پست

45

توزیع بسته ها و مرسولات چهار شرکت سرمایه گذاری سبدگردان کاریزما، انتقال داده های آسیاتک، گروه قطعات خودرو رادمان و چاپخانه دولتی ایران توسط پست انجام می شود.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های شبکه پستی و براساس توافق صورت گرفته بین شرکت ملی پست و شرکت سرمایه گذاری “سبدگردان کاریزما” قبول، پردازش و تحویل مرسولات این شرکت به صورت پیشتاز، توسط پست انجام خواهد شد.

به موجب این توافق، امضای فرم های موجود در مرسولات نیز توسط ماموران پست جمع آوری و به شرکت سبدگردان کاریزما برگشت داده می شود.

منطقه پستی شمال غرب تهران، مجری ارایه این خدمت است.

در قراردادی دیگر و براساس توافق صورت گرفته بین شرکت ملی پست و شرکت “انتقال داده های آسیاتک ” قبول، پردازش، رهسپاری و تحویل پاکت و مرسولات به صورت پست پیشتاز انجام می شود و پس از آن صورتحساب ها یا رسیدهای امضا شده مشتریان این شرکت جمع آوری و به شرکت بازگردانده خواهد شد.

منطقه پستی شمال استان تهران، مجری ارایه این خدمت است.

“گروه قطعات خودرو رادمان ” نیز طی توافقی که به تازگی با پست انجام داده است، قبول و پردازش مرسولات و تحویل آنها به مشتریان را به پست واگذار کرده است .

همچنین این شرکت قبول و پردازش مرسولات حاوی قطعات داغی (در وزن و ابعاد مشخص) خود را از محل نمایندگی ها به صورت امانت کرایه در مقصد به پست تحویل می دهد تا این بسته ها از طریق شبکه پستی به گروه قطعات خودرو رادمان تحویل شود.

منطقه پستی جنوب غرب استان تهران، مجری ارایه این خدمت است.

براساس توافق صورت گرفته بین شرکت ملی پست و شرکت سهامی” چاپخانه دولتی ایران” نیز قبول و پردازش مرسولات حاوی دسته چک های شخصی شده به صورت پست پیشتاز انجام خواهد شد.

منطقه پستی جنوب شرقی استان تهران، مجری ارایه این خدمت است.

false
false
false
false

true