مدیرعامل شرکت ملی پست در مجمع صاحبان سهام: سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل منجر به افزایش ظرفیت پست شده است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل  شرکت ملی پست در مجمع صاحبان سهام:  سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل منجر به افزایش ظرفیت پست شده است

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل و ترابری این شرکت، باعث افزایش چندین برابری ظرفیت ها برای ارایه سرویس شده است.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 89 روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در نشست مجمع عمومی صاحبان سهام که با هدف بررسی عملکرد طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت ملی پست در سال 1397 تشکیل شده بود، به تشریح برنامه ها و اقدامات در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال شبکه پستی پرداخت.

وی در این نشست که با حضور سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگانی از وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت ملی پست برگزار شد، گفت: برنامه ریزی و آماده سازی طرح به صورت تهیه برنامه تفصیلی و استقرار نظام کنترل پروژه ها، مدیریت بهینه هزینه ها و قیمت تمام شده، مدیریت جریان نقدی، بودجه و افزایش 35 درصدی درآمد و تدوین برنامه جامع بازاریابی، فروش و نگهداشت مشتری، بخشی از برنامه های کوتاه مدت پیاده سازی طرح تحول است.

مدیرعامل افزود: توسعه روابط تجاری و منابع برون سازمان، بازمهندسی و اصلاح عملیات و فرایندهای کلیدی، مدیریت یکپارچگی و توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات از دیگر برنامه های کوتاه مدت اجرای طرح تحول است.

نعمتی با اشاره به موقعیت درآمد و هزینه ای پست و تغییر رویکرد شبکه به سمت جذب ترافیک بسته، امانت و خدمات با ارزش افزوده، گفت: اجرای طرح پست پلاس و استفاده از وسایل نقلیه برقی و استانداردسازی عملیات پستی نیز در همین راستا انجام شده است .

معاون وزیر استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO، مدیریت یکپارچه سازی سامانه ها و نرم افزارها، بازنگری در اجرای فعالیت های پروژه جی نف، شتابدهی سرویس ها و ایجاد اشتغال غیرمستقیم، لجستیک درون و برون شهری، تاکید بر تخصیص اعتبارات سرمایه­ای به منظور ایجاد هاب پستی، خرید سیستم سورتینگ و سرمایه گذاری در راستای ایجاد زیرساخت های مناسب در بخش فناوری و حمل و نقل شبکه را از دیگر برنامه های امسال پست عنوان کرد.

وی برنامه های میان مدت پست در سال آینده را نیز تشریح کرد و گفت: پیاده سازی و ارایه سرویس های نوین سکوی تجارت الکترونیک پست شامل سرویس های شتابدهی، فروشگاه های اینترنتی، مرکز تماس، پیام رسان سازمانی، تبدیل کدپستی و برنامه ریزی و پیاده سازی سرویس پست لجستیک بخشی از این برنامه هاست.

نعمتی در ادامه خواستار تخصیص به موقع بودجه های مصوب براساس موافقت نامه و تصویب بودجه های درخواستی به منظور تداوم اجرای طرح تحول و پست لجستیک شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه بر تدوین برنامه عملیاتی میان مدت و اولویت بندی شده به منظور پیشبرد طرح ها و برنامه ها با استفاده بهینه از توان بخش خصوصی تاکید کرد.

سیروس موثقی افزود: با توجه به اینکه برنامه راهبردی شرکت ملی پست ارایه شده است، ضرورت دارد هر چه سریع تر برنامه تفصیلی نیز به مجمع ارایه شود تا بر اساس آن، اولویت ها تعیین و طرح های متناسب تعریف شود.

وی در خصوص پروژه جی نف، خواستار پیگیری مشکلات اجرایی این پروژه از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی و سایر مراجع مرتبط شد و افزود: تسریع در پیاده سازی کامل پروژه جی نف، تسریع و تسهیل خدمات رسانی سایر نهادها را به دنبال دارد.

در پایان این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس توسط نماینده سازمان حسابرسی، صورت های مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال 97 شرکت ملی پست تصویب شد.

false
false
false
false

true