معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست: با حذف قراردادهای آسیب رسان، مصمم به ارتقا کیفیت خدمات پست هستیم - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست:  با حذف قراردادهای آسیب رسان، مصمم به ارتقا کیفیت خدمات پست هستیم

56

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با حذف بیش از 70 قرارداد زیان­ده و آسیب رسان به شبکه پستی، به دنبال بهبود کیفیت خدمات هستیم.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین غضنفری که به همراه مدیران حوزه فنی و بازرگانی به استان همدان سفر کرده بود، در جمع کارکنان پست این استان افزود: این قراردادها علاوه بر تاثیرات منفی بر کیفیت ارایه خدمات، مشکلات زیادی را نیز برای موزعین پست ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه نام و نشان پست یک نشان اعتماد ساز است، تصریح کرد: ارائه خدمات آن هم باید به نحو مطلوب و در راستای تامین هرچه بیشتر نیاز و رضایت مشتریان باشد.

او با تاکید بر اینکه شاخص های ارزیابی کارت امتیازی متوازن یا BSC مسیر حرکت پست را مشخص کرده است، از تمامی مدیران و مسئولان استان ها خواست با وحدت رویه و همسو شدن با سیاست های کلان شرکت، زمینه تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده را فراهم آورند.

محسن وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس نیز در این جلسه با مهم ارزیابی کردن تلاش در جهت بهبود کیفیت خدمات و جذب بازارهای جدید، افزود: پیاده سازی پروژه هایی از قبیل قیمت تمام شده و ساماندهی عملیات پستی مانند کاهش خطوط ict ، بررسی عملکرد موزعین براساس نرم افزار رهیاب و سایر اقداماتی که در این حوزه در حال انجام است، در ارتقا جایگاه شبکه پستی تاثیرات قابل ملاحظه ای دارد.

محمد امیدی مدیر کل پست همدان نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از عملکرد 9 ماهه پست این استان، بر همسویی با برنامه های کلان شبکه به ویژه طرح ستاپ تاکید کرد.

در ادامه این جلسه از زحمات و تلاش های مدیریت و کارکنان استان همدان به دلیل مدیریت هزینه ها و ارتقا کیفیت خدمات با اعطای لوح تقدیر قدردانی شد.

بازدید از ساختمان تجزیه ومبادلات غرب کشو، باجه های ترخیص و سایر واحدهای اجرایی این استان از دیگر برنامه های معاون فنی و بازرگانی به استان همدان بود.

false
false
false
false

true