معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت از پست خراسان رضوی بازدید کرد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
معاون  برنامه ریزی،  پشتیبانی و توسعه مدیریت از پست خراسان رضوی بازدید کرد

43

محمد محسنی معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت از اداره کل پست خراسان رضوی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، همزمان با هفدهم دی ماه محمد محسنی معاون برنامه ریزی پشتیبانی و توسعه مدیریت به اتفاق حمید رضا حدادیان مشاور مدیر عامل از بخش های مختلف اداره کل پست خراسان رضوی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدید که سید احمد موسوی مدیرکل پست استان وی را همراهی می کرد محسنی از واحد های تاسیسات، توزیع، اداره امور پستی، کارت هوشمندملی، واحد قراردادها، پست خارجه، خرید اینترنتی، انبار مبادلات، پست لجستیک و دیگر واحد ها بازدید کرد.

معاون مدیر عامل خاطر نشان کرد: رویکرد پست به سمت پست دیجیتال است و توصیه اتحادیه جهانی پست در دنیا نیز به سمت تجارت الکترونیک و پست لجستیک است.

محسنی به 80 پروژه در برنامه تحول پست اشاره کرد و گفت :در حوزه بازار نیز باید تحول رخ دهد.

وی در ادامه گفت: ورودی ها ، فرآیند ها و خروجی ها در همه موارد باید بازنگری شود و یکپارچگی در همه نرم افزار ها و ارتقاء سیستم ها از برنامه های پیش رو است.

مهندسی مجدد و تغییر رویکردها ،قوی شدن ابزار های نظارتی ، بازنگری سیستم در ورودی ها ، فرآیند ها و خروجی ها ،خروج از فرد محوری و توسعه خدمات الکترونیکی مورد تاکید معاون مدیر عامل بود.

وی همچنین به مدیریت درآمد و هزینه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر برگزاری جلسات ویدیو کنفرانس رفت و آمد ها و هزینه های آموزش را کاهش داده است.

معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت در این بازدید با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی شرکت ملی پست است گفت: مدیریت توسعه سرمایه انسانی به عنوان یکی از پروژه های اصلی طرح تحول دیجیتال است.

جلسه با مدیر کل پست استان، معاونین و روسا و کارشناسان حوزه پشتیبانی از دیگر برنامه های این سفر بود که در این نشست سید احمد موسوی مدیر کل پست استان گزارشی از وضعیت پست استان را ارائه داد.

false
false
false
false

true