معجزه پرده جنینی در زیبایی پوست و مو، غضروف و مشکلات آرتروزی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
معجزه پرده جنینی در زیبایی پوست و مو، غضروف و مشکلات آرتروزی

مدیر برگزاری کارگاههای آموزشی پی تی ام گروپ گفت:درعلم پزشکی پرده جنینی مملو از مواد مغذی و ویتامین ها و فاکتورهای رشد است که میتواند روند پیری را مختل کند.

خبرطلایی :798احمد شریفیان مدیر برگزاری کارگاه های آموزشی پی تی ام گروپ درحاشیه اولین همایش یک روزه پی تی ام گروپ (مرجع تخصصی محصولات زیبائی و پزشکی ) که در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد تصریح کرد:مجری و برگزار کننده این همایش شرکت پیشرو تب مایا است که در سال 1390 با پشتوانۀ گروهی متخصص تأسیس شد، اهداف عالی شرکت در جهت کارآفرینی در راستای آموزش و گسترش خدمات عالی و پخش انحصاری اقلام و تجهیزات پزشکی و زیبایی می باشد.

وی ادامه داد:ما به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه در صدد هستیم تا با کمک به اشتغال زایی و تولید فراوری های جدید ،محصولی را وارد بازارکنیم که شایسته نام ایران و ایرانی را دارا باشد.

مدیر برگزاری کارگاههای آموزشی پی تی ام گروپ با اشاره به دعوت از شرکت لایو ست به این همایش ادامه داد:این شرکت تولیدکننده فاکتورهای رشد پرده جنینی هستند که این محصولات تاثیر زیادی در زیبایی پوست و مو، غضروف و مشکلات ارتروزی ایفا میکنند و ما با دعوت از اساتید بزرگ این مجموعه میخواستیم تا خبر رونمایی از این محصول را به گوش همگان برسانیم.

وی ادامه داد:به زبان ساده این دارویی که در حال حاضر در دسترس همگان قرار دارد از پرده جنینی و جفت تهیه شده است که در علم پزشکی پرده جنینی مملو از مواد مغذی و ویتامین ها و فاکتورهای رشد است که میتواند روند پیری را مختل کند.

شریفیان گفت: این محصول علاوه بر جوانسازی پوست، معکوس عمل کرده و روند پیری را در سلول های مختلف مختل میکند.

وی گفت:امروزه این ماده زیستی که عمدتا در داخل کشور اهمیت چندانی ندارد، جایگاه خود را آن گونه در طب تثبیت کرده است که شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا اقدام به فرآوری و عرضه انبوه این ماده زیستی می‌کنند.

وی ادامه داد:کشور ما به واسطه این که لایسنس و تاییدیه های مختلف را از کشورهای پیشرفته دریافت کرده جز یکی از برترین های این رشته محسوب می شود و میتوان گفت مواد اولیه تولید این ماده از مادران باردار بین 18 تا 24 سال تولید شده و کشور ایران غنی از این پدیده است که کشور ما را تبدیل به یکی از مهم ترین برندهای این رشته کرده است و به نوعی می تواند یک قطب در زمینه پرده جنینی و داروهایی با عنوان تجاری به حساب بیابد.

وی در خصوص استفاده ازپرده جنینی در ایران و کشورهای دیگر گفت: به عنوان مثال تزریق این محصول در آمریکا چند صد هزار دلار هزینه دارد در صورتی که استفاده از این دارو را در ایران عددی بین یک و نیم تا دو میلیون تومان رساندیم و میتوان ایران را یکی از کشورهای فعال در عرصه سلول های بنیادی مطرح کنیم.

شریفیان در خصوص صادرات این محصول به کشورهای اطراف تصریح کرد:ضرورت توسعه صادرات به عنوان یکی از مهمترین پیشران های اقتصادی، تاکید و تصریح کرد: صادرات به حق یکی از مهمترین پیشران های اقتصادی است زیرا توسعه صادرات با رونق بخش های مختلف تولید و اشتغال زایی در کشور همراه خواهد بود.

false
false
false
false

true