بازدید‌ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از سورتینگ بار پایانه بین المللی سلام - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید‌ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست  از سورتینگ بار پایانه بین المللی سلام

0909

بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی از سورتینگ بار پایانه مسافری سلام بازدید کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز انجام شد حسین غضنفری معاون پستی و بازرگانی مدیرعامل، حمیدرضا آقاجانی سرپرست اداره کل تجزیه و مبادلات، محسن وطن پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس اقبالخواه راه همراهی کردند.

بازدید از این مرکز در راستای تکمیل اسناد مناقصه خرید تجهیزات مکانیزه اداره کل تجزیه و مبادلات انجام شد و در حاشیه آن، راه اندازی سورتینگ و کانوایر تلسکوپی تجزیه مرسولات و امانات پستی و نیز هوشمندسازی خوانش بارکد مرسولات مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.

عضو هیئت مدیره همچنین از هاب پستی و اداره پست های خارجه نیز دیدن کرده و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای عملیات پستی دریافت و ارسال مرسولات خارجه، کنترل به محض ورود مرسولات، ارزیابی گمرکی، هماهنگی های خطوط هوایی، بارگیری و ارسال پست به خارج از کشور قرار گرفت.

اقبالخواه با تقدیر از اهتمام ویژه و دقت و سرعت کارکنان در اجرای عملکردهای پستی گفت: پست خارجه به عنوان پل ارتباطی ملموس شرکت ملی پست با جهان خارج، از موقعیت ویژه، اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: این موضوع به ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که درصد بالایی از سهم مرسولات پستی در ایران را پست بین المللی تشکیل می دهد.

برنامه ریزی و جانمایی جهت استقرار و حضور اپراتورهای پستی خصوصی نیز از دیگر برنامع هایی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد.

false
false
false
false

true