با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست در اهواز: موافقت نامه تخصیص اعتبار 56 میلیارد ریالی پست خوزستان به امضا رسید - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست  در اهواز:  موافقت نامه تخصیص اعتبار 56 میلیارد ریالی پست خوزستان به امضا رسید

542

با حضور معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست و امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، موافقت نامه تخصیص 56 میلیارد ریال اعتبار استانی به توسعه زیرساخت های پست خوزستان به امضا رسید.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در مراسمی که به همین مناسبت با حضور حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل و اعضای شورای اداری پست خوزستان برگزار شد، گفت: با مساعدت صورت گرفته، به زودی شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر پست این استان هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ستاپ در شرکت ملی پست و ضرورت ارتقا هرچه بیشتر کیفیت خدمات، افزود: ستاپ به ما می گوید اجرای تمامی عملیات پست، باید براساس یک برنامه مدون و پیش بینی شده انجام شود.

مدیرعامل بر رعایت استانداردهای لازم در ارایه خدمات تاکید کرد و اظهار داشت: در شرایط رقابتی موجود، می بایست با تمرکز بر بهبود کیفیت خدمات و تشکیل اتاق فکر، استانداردهای کیفی خدمات پستی را ارتقا بخشیم.

نعمتی با اشاره به اینکه به کارگیری مدیران جوان و خلاق موجب شده است اتفاقات خوبی در سطح شبکه پستی بیفتد، افزود: به زودی ایجاد ” پارک پست” با همکاری کسب و کارهای استارت آپی و سایر فعالان حوزه پست، در استان ها عملیاتی خواهد شد.

معاون وزیر، افزایش هوشمندانه تعرفه پستی را یادآور شد و اظهار داشت: انتظار مشتریان این است که با افزایش تعرفه، خدمات باکیفیت تری دریافت کنند، به همین دلیل ثبت کدپستی بر مرسوله به عنوان یکی از برنامه های بهبود کیفیت خدمات در دستور کار قرار گرفته است.

او بر ضرورت مدیریت هزینه ها در اجرای پروژه ملی جی نف تاکید کرد و گفت: استفاده از توان و ظرفیت موزعین، بهترین شیوه کمک به بهنگام سازی کدهای پستی و پیشبرد این پروژه است.

نعمتی در ادامه به اهمیت اجرای پروژه مرکز مکانیزه پست خوزستان اشاره کرد و افزود: تلاش همکاران در این زمینه قابل تقدیر است و امیدواریم این پروژه تا خرداد ماه 99 به بهره برداری برسد.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل نیز در این مراسم به اجرای ستاپ در شبکه پستی به عنوان یک رویکرد نوین اشاره کرد و گفت: تبدیل شدن پست به عنوان سکوی تجارت الکترونیک، صنعت پست دنیا را متحول کرده است.

حسین غضنفری اجرای موفق ستاپ را در گرو بهبود کیفیت خدمات و تامین رضایت مشتریان دانست و گفت: به همین دلیل، اصلاح و بهبود استانداردهای کیفی، در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

وی رویکرد آینده شبکه پستی کشور را افزایش و توسعه فعالیت های بازاریابی در راستای گسترش کسب و کارهای دیجیتالی عنوان کرد و افزود:به همین منطور، اجرای پروژه “نمایندگی مجازی ” در حال بررسی است.

مهران حموله مدیر کل پست خوزستان نیز در این جلسه به ارایه گزارشی از عملکرد پست استان و اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای ستاپ اشاره کرد و گفت: پست خوزستان همواره نقش سازنده ای در پیاده سازی طرح های حاکمیتی، ملی و مدیریت بحران ها ایفا کرده است.

در پایان از همکاری و همراهی مدیریت و کارکنان پست خوزستان در پیشبرد اهداف شبکه پستی قدردانی شد.

بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی، از دیگر بخش های سفر مدیرعامل و معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست به استان خوزستان بود.

false
false
false
false

true