دو تفاهم نامه در حوزه حمل و نقل پستی امضا شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دو تفاهم نامه در حوزه حمل و نقل پستی امضا شد

8

با حضور حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دو تفاهم نامه همکاری در حوزه حمل و نقل پستی امضا شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، امروز در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلی تهران، پیش از امضای تفاهم نامه ساماندهی بازار خدمات لجستیک، حسین نعمتی مدیرعامل، ضمن تبریک روز حمل و نقل به همه فعالین این عرصه، تفاهم نامه مذکور را زمینه مناسبی برای شروع یک همکاری در حوزه حمل و نقل برون شهری قلمداد کرد.

نعمتی ادامه داد: پیش از این شرکت ملی پست در همکاری دیگری با شهرداری تهران، گام مهمی را برای بهبود و توسعه نظام توزیع درون شهری برداشت و اینجا طی تفاهم نامه حاضر این تلاش را به سطح حمل و نقل برون شهری گسترش می دهد.

نعمتی ضمن ابراز امیدواری در خصوص بهره برداری استارتاپ های حوزه حمل و نقل از مفاد این تفاهم نامه گفت: در واقع نقش یک هماهنگ کننده و سکوی فعالیت را ایفا می کنیم و بنگاههای استارتاپی می توانند اپراتوری و اجرای کار را بر عهده بگیرند.

شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز با اشاره به اینکه حمل و نقل یکی از ماموریتهای ذاتی پست است گفت: ما در نظام توزیع موردی مانند پست سراغ نداریم که هم زیرساخت و هم تجربه عملی این کار را داشته باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با پست در حوزه حمل و نقل افزود: این همکاری می تواند الگویی باشد برای موارد مشابه دیگر زیرا نیاز به هماهنگیها در نظام توزیع در عرصه حمل و نقل یک نیاز همیشگی است.

تفاهم نامه ذکر شده میان شرکت ملی پست و معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، با هدف ایجاد یک مجموعه طرف سوم لجستیک، ساماندهی بازار خدمات لجستیک و همچنین استفاده حداکثری از قابلیتهای استارتاپ ها و بازیگران خرد فعال یا دارای پتانسیل فعالیت در این بازار به امضا رسیده است.

همچنین در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه، نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست و رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تفاهم نامه همکاری برای جابه جایی محمولات پستی از طریق شبکه ریلی کشور را امضا کردند.

این تفاهم نامه به منظور راه اندازی و ارائه خدمات پستی در ایستگاههای راه آهن و حمل محموله های پستی از طریق شبکه ریلی در سطح کشور و نیز توسعه حمل ریلی خرده بار و محمولات پستی تنظیم و منعقد شد.

false
false
false
false

true