اخلاقی مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اخلاقی مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شد

d15e28ab-c693-48f3-8cf7-46f7a3c95ff5_20191209_133738

طی حکمی از سوی حسین نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، محمد اخلاقی به سمت مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان منصوب شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس این حکم، اخلاقی که پیش از این سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان بود به عنوان مدیرکل تعیین شد.

در متن این حکم که توسط مدیرعامل به وی اعطا شد،  آمده است:

جناب آقای محمد اخلاقی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان منصوب می نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی، با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم سرافراز ایران را سرلوحه خود قرار داده و در جهت تحقق   حسین نعمتی

false
false
false
false

true