فرش دستباف ایران بالاترین کیفیت را در دنیا دارد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند ضمن معرفی جدیدترین تولیدات، زمینه ای برای یافتن بازارهای صادراتی باشد.

به گزارش خبر طلایی به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران ؛ علیرضا رحیمی عضو فراکسیون فرش مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از گفت:کالاهای موجود در نمایشگاه به توسعه ی صادرات و بازاریابی کمک می کند در واقع تولیدکننده های ایرانی میتوانند در یک فضای کاملا حرفه ای محصولات خود را راحتتر به فروش برسانند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه کیفیت فرش های ایرانی در چه سطحی قرار دارند افزود: فرش ایرانی از نظر کیفیت در بالاترین درجه و کیفیت قرار دارد اما لازم به ذکر است با حمایت از کیفیت دراین صنعت میتوان از خدشه دار شدن و برخی نواقص ها در این صنعت جلوگیری کرد.

تاکید بر پوشش کامل بیمه بافندگان فرش کشور

ایشان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی طرح پوشش کامل بیمه بافندگان فرش دستباف کشور را در دستور کار خود دارد و بیش از 90 درصد نمایندگان هم بر تصویب سریع تر این طرح تاکید دارند.

وی افزود: حدود 200 نماینده عضو فراکسیون فرش مجلس ضمن حمایت از بافندگان فرش کشور بر حل مسائل و مشکلات و بویژه تصویب و اجرای طرح بیمه ی تامین اجتماعی آنها تاکید دارند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: امید است این طرح در مجلس شورای اسلامی به نتیجه برسد تا علاوه بر کاهش هزینه های تولیدکنندگان، قالیبافان روستایی نیز از امنیت و آرامش خاطر برخوردار باشند.

بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از امروز تا 7 شهریورماه هر روز از ساعت 10 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

false
false
false
false

true