نماینده مردم شاهرود: فرش دستباف ایران از نظر کیفیت بالاترین درجه را در دنیا دارد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش خبر طلایی به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران ؛حسینی شاهرودی عضوهیئت رئیسه ی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه فرش دستباف تهران بزرگترین نمایشگاه فرش دنیا محسوب می شود که به صورت تخصصی فرش دستباف ایرانی در آن به نمایش در می آید و فرش های ایرانی که از لحاظ کیفیت و تنوع در طرح و رنگ بسیارچشمگیر هستند در این نمایشگاه عرضه می شوند.

این نماینده مجلس افزود: رسالت مرکز ملی فرش باید بیش از این رشد کند زیرا پتانسیل و استعداد بالایی در خصوص فرش دیده می شود.

وی ادامه داد: فرش دستباف ایران از نظر کیفیت در بالاترین درجه قرار دارد و برای حفظ و ارتقای بازارهای بین المللی باید حمایت های ویژه ای از سوی دولت صورت گیرد.

شاهرودی تصریح کرد: حضور شایسته فرش دستباف ایران در بازارهای بین المللی می تواند ارزآوری و در اشتغالزایی را در پی داشته باشد؛ چراکه این هنر- صنعت بعد از نفت و پتروشیمی می تواند از منظر ارزآوری قابل توجه باشد.

حسینی شاهرودی در خصوص نرم افزار فضای مجازی که در نمایشگاه بیست و ششم به نمایش درآمده است گفت: ایده فضای مجازی ایده بسیار جالبی است و در واقع این نرم افزار به خریداران این امکان را می دهد که بتوانند فرش انتخابی خود را از این طریق در منزل خود ببینند و هماهنگ شدن آن با دکوراسیون های مختلف را تجربه کنند.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند از یکم تا 7 شهریور ماه از بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در محل دایمی نمایشگاه های تهران از ساعت 10صبح تا 20 بازدید کنند

false
false
false
false

true