بازدید عضو هیات مدیره از پست یزد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید عضو هیات مدیره از پست یزد

فریبا مرادی عضو هیئت مدیره، در جریان سفر به یزد از بخشهای مختلف اداره کل پست استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 7 روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری 21 آبان ماه فریبا مرادی عضو هیئت مدیره طی سفر به استان یزد با همراهی مریم ساعتچی مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و علی محمد رحمانی پور مدیر کل پست استان از بخشهای مختلف این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان فرآیند انجام امور قرار گرفت.

مرادی درجمع موزعین ضمن تبریک ماه مبارک ربیع الاول و آغاز هفته وحدت و قدردانی از اقدامات استان به تشریح سیاست های شرکت ملی پست در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: حوزه توزیع به عنوان ویترین، نماد و اعتبار شبکه پستی است.

وی ادامه داد : کیفیت و درآمد درسایه زحمات موزعین خلاصه می شود و همین موضوع اهمیت ویژه ای را به بخش توزیع می دهد و بر همین اساس مدیران ارشد نگاه ویژه ای به بخش توزیع دارند و با جدیت پیگیر مباحث رفاهی و معیشت این دسته از همکاران صدیق و تلاشگرمان هستند.

عضو هیئت مدیره گفت: تغییر نگرش مجموعه به ویژه کارکنان توزیع با توجه به نقش استراتژیک آنها، شبکه را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری می نماید.

مرادی در ادامه به امانت داری و حسن خلق پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و از موزعین تلاشگر استان خواست از این دو ویژگی مهم در انجام امور محوله الگو برداری نمایند و با عملکرد بهینه، ارایه خدمت با کیفیت و رفتار پسندیده با مردم به تبلیغ و معرفی شبکه بپردازند.

وی همچنین از موزعین به عنوان امین ترین کارکنان شبکه پستی یاد نمود و آنها را ارزشمند ترین سرمایه شرکت دانست و از آنها خواست تا امانتداری، صداقت و حسن خلق را سرلوحه کارهای خود قرار دهند .

در پایان جلسه رسانان حاضر در جلسه به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند و مرادی به تک تک مسائل مطرح شده توسط آنها پاسخ گفت.

در ادامه بازدید از استان یزد عضو هیئت مدیره با اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در محل استانداری دیدار و گفت و گو کرد

false
false
false
false

true