نقش بازی با اشعار شاهنامه - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

آیین گشایش دومین نمایشگاه نقاشی گروهی کودکان رادمهر جمعه ٢٧ امردادماه ۱٣٩۶ از ساعت ۱٧ به کوشش موسسه هنرآفرینان رادمهر و به میزبانی گالری شکوه برگزار می شود.
خبر طلایی:این نمایشگاه ویژه کودکان شاهنامه خوان گروه ادب و هنر راویان مهر است که برداشت خود را از اشعار شاهنامه فردوسی به تصویر کشیده اند.
هنرمندان نقاش کودک شامل زهرا پاشایی، پرمیس ثابتی، عسل ثمری آرا، نازنین زهرا شجاعتی، فاطمه سادات طباطبایی، ریحانه کریمی و مژده باقریان هستند.
آیین گشایش نمایشگاه گروهی نقش بازی با اشعار شاهنامه با اجرای شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان با روایت داستان زال و سیمرغ و داستان سهراب و گردآفرید شاهنامه فردوسی برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه هنری شامل بیش از ٣۰ اثر با تکنیک گواش روی بوم نقاشی و به سبک کودکانه طراحی شده است. هدی معقولیان سرپرست گروه هنری روایان مهر و مربی نقاشی این گروه کودکان هنرمند نازنین هاشمیان بوده است.
کودکان برگزار کننده این نمایشگاه سود فروش آثار هنری شان را به موسسه خیریه ملایک تقدیم کرده اند.
شایان ذکر است بازدید از این نمایشگاه هنری جمعه و شنبه ٢٧ و ۲۸ امردادماه ۱٣٩۶ از ساعت ۱٧ تا ٢۱ در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ خواهد بود و ورود همه فرهنگ دوستان آزاد است.

false
false
false
false

true