کلیات بودجه پیشنهادی سال 99 تصویب شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کلیات بودجه پیشنهادی سال 99  تصویب شد

کلیات بودجه پیشنهادی سال 1399 شرکت ملی پست در نشست مجمع عمومی صاحبان سهام، به تصویب رسید.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 69 روابط عمومی شرکت ملی پست، این نشست با حضور حسین نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگانی از وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و اعضای هیئت مدیره پست و معاونین مدیرعامل برگزار شد.

نعمتی در این نشست به تشریح عملکرد شش ماهه نخست امسال و برنامه پیشنهادی سال 99 پرداخت و افزود: شرکت ملی پست در نظر دارد با اجرا کردن طرح تحول دیجیتال، خدمات شایسته تری را به شهروندان ارایه دهد.

وی با اشاره به همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه در تدوین طرح تحول دیجیتال شرکت ملی پست، افزود: پیش‌بینی می شود این طرح، با ایجاد سکویی برای ارایه خدمات سایر کسب و کارها، بهینه سازی منابع موجود پست کشور و استفاده از ظرفیت بخش‌های غیردولتی، خدمات با کیفیت تری را در راستای تامین نیاز جامعه ارایه دهد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه بر شفاف سازی هزینه‌ها، پایداری درآمد و ماهیت اقتصادی –اجتماعی شرکت ملی پست تاکید کرد و خواستار ارایه دورنمای طرح تحول دیجیتال پست به عنوان برنامه راهبردی این شرکت شد.

سیروس موثقی افزود: با توجه به شرایط موجود و حضور رقبا، تحول در خدمات پستی اجتناب ناپذیر است و شرکت ملی پست باید با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های بخش غیردولتی، همکاری با اپراتورهای پستی و استفاده بهینه از منابع موجود، به تداوم و توسعه خدمات پستی توجه داشته باشد.

وی همچنین به ضرورت چاره اندیشی در خصوص پرداخت مابه التفاوت قیمت تمام شده خدمات تکلیفی اشاره کرد و اظهار داشت: با پیش بینی این موضوع در قوانین بودجه، می توان نسبت به حل آن اقدام کرد.

در پایان جلسه، با موافقت اعضای مجمع عمومی صاحبان سهام، کلیات بودجه سال 1399 شرکت ملی پست به تصویب رسید.

false
false
false
false

true