عضو هئیت مدیره شرکت ملی پست:خدمات رسانی شرکت ملی پست به زائران عتبات عالیات ستودنی است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عضو هئیت مدیره شرکت ملی پست:خدمات رسانی شرکت ملی پست به زائران عتبات عالیات ستودنی است

341

عضو هئیت مدیره شرکت ملی پست در بازدید از موکب اربعین اداره کل پست استان ایلام در شهرستان مرزی مهران تصریح کرد: کمک ها، اقدامات داوطلبانه و خدمات رسانی بی وقفه کارکنان شرکت ملی پست به زائران عتبات عالیات ستودنی است.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومي شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش امروز چهارشنبه 24 مهرماه به همراه هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام در بازدید و دیدار با کارکنان پست شهرستان مهران گفت: شبکه پستی کشور به خوبی هرچه تمامتر توانسته است حضور مؤثر و مثبت خود را در مقاطع زمانی خاص و صحنه های حساس انقلاب و نظام با خدمات رسانی بی منت به آحاد هموطنان همچون همایش ملی اربعین به اثبات برساند.

عضو هئیت مدیره با اشاره به همدلی مسئولین و کارکنان این شبکه خدمات رسان اظهار کرد: در اداره کل پست استان ایلام مجموعه ای از همدل دور هم جمع شده اند که با اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خود، خدمتگزار عموم هموطنان بویژه زائران عتبات عالیات در استان هستند و بدون شک انسجام و اتحاد قلبی همکاران خدوم و پرتلاش پست کشور در خدمت به همنوع و هموطنان سزاوار تقدیر و ستایش است. .

وی هدف از ايجاد و راه اندازي باجه سیار ارائه خدمات پستي در پایانه مرز بين المللي مهران و همچنين استقرار موکب و ايستگاه صلواتي در اين منطقه را خدمت رساني مطلوب شبکه پستی کشور به زائران عتبات عاليات عنوان كرد.

زرگوش افزود: اداره كل پست استان ايلام بعنوان نماينده شركت ملی پست در غرب كشور و دروازه ورود به عتبات عاليات افتخار دارد كه با تمامي امكانات و تجهيزات در اختیار خدمات خودرا به نحو شايسته اي به زائران عتبات عاليات ارایه نمايد.

زرگوش سپس بسیج روزانه چندين نفر از كاركنان و اعزام به پايانه مرزي با استقرار در باجه سیار پستی مرزبين المللي مهران به صورت شيفت هاي مجزا حتي در ايام تعطيل، اختصاص فضاي وسيع محوطه اداره پست شهرستان مهران به منظور پاركينگ خودروهاي همکاران شبکه پستی و زائرين، هدايت و راهنمايي عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت با استفاده از بروشورها و اطلاعيه هاي ستاد اربعين استان و همچنين بروشورهاي ارائه انواع خدمات پستي،تقويت نیروهاي بخش توزيع با به كارگيري ساير همكاران اجرايي جهت تسريع در روند توزیع گذرنامه هاي زائرین و تلاش در جهت جلب رضایت آنان را از ديگر خدمات قايل ارایه اين اداره كل به زائرين عتبات عاليات عنوان كرد.

زرگوش با بيان اين موضوع كه شبكه پست پيشخوان و پيشران تمامي خدمات حساس و مهم درجامعه مي باشد افزود: اين شبكه عظيم بدون چشم داشت و توقع خدمات شايسته اي را در مجموع به كل كشور ارائه مي نماید.

وی در ادامه توجه ويژه مسولين به اين موضوع معنوي و مهم را خواستار شد و اززحمات ارزنده وخدمات شایسته مجموعه پست استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

زرگوش درپایان سفر خود ضمن گفتگو وديداري صميمي درفضايي معنوي با كاركنان اداره پست شهرستان مهران از باجه سیار ارائه خدمات پستي، موکب و ایستگاه صلواتی مستقر در محل اداره پست شهرستان و پایگاههای همراه اول شرکت مخابرات هلال احمر و… در محل پایانه مرزی که بمنظور خدمت رسانی ویژه به زائرین راه اندازی گردیده اند نیز بازدید بعمل آورد.

false
false
false
false

true