- ۲۳ مهر ۱۳۹۸
- کد خبر 47058
true
false
true
false
false
false
false
false
true
معاون فناوری شرکت ملی پست گفت: با راه اندازی اپلیکیشن “پستخونه”، مردم می توانند یک باجه مجازی پستی و میزخدمت را روی تلفن همراه خود داشته باشند.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سید میثم حسینیلر با اشاره به فعال شدن این نرم افزار همزمان با 17 مهر روز جهانی پست، افزود: با نصب پستخونه، دیگر نیازی به صرف زمان برای ثبت یک مرسوله پستی در مراکز پستی نیست، بلکه می توان هرگونه سفارش پستی را در این اپلیکیشن ثبت و با دریافت کدرهگیری موقت به نزدیکترین باجه پستی مراجعه و مرسوله را برای ارسال تحویل دهند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، طراحی میزخدمت در پستخونه، این مکان را برای مشتری فراهم کرده تا بتوانند از سایر خدمات پستی مانند دریافت کدپستی ده رقمی، رهگیری مرسولات، ثبت و پیگیری شکایات، شرکت در نظرسنجی، اطلاع از نرخ نامه، دسترسی به بانک اطلاعات مشاغل و آدرس دفاتر پستی، نیز برخوردار شوند.
او با تاکید بر اینکه در حال حاضر نسخه آزمایشی این اپلیکیشن راه اندازی شده است، اظهار داشت: در آینده نزدیک و پس از طی مراحل تکمیلی، امکان دریافت بسته یا پاکت، از محل مورد نظر مشتری نیز فراهم خواهد شد .
معاون فناوری شرکت ملی پست با اشاره به نحوه دریافت و نصب اپلیکیشن پستخونه، افزود: شهروندان عزیز میتوانند با مراجعه به سامانه postkhoone.post.ir نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند و همچنین امکان دسترسی به اپلیکیشن پستخونه را در کافه بازار طی روزهای آتی خواهند داشت.
false
false
false
false