یک مقام آگاه در پلیس آگاهی ناجا در گفت و گو با خبرطلایی : مرز مهران رکورددار امنیت پایدار - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
یک مقام آگاه در پلیس آگاهی ناجا در گفت و گو با خبرطلایی : مرز مهران رکورددار امنیت پایدار

1231
همه مرزهای جمهوری اسلامی ایران که زائران از آنها تردد می‌کنند، دارای امنیت هستند اما با قاطعیت می‌توان گفت امن‌ترین مرز برای تردد، مرز بین‌المللی مهران است.
یک مقام آگاه در پلیس آگاهی ناجا در گفت وگو با خبرطلایی با بیان اینکه مرز مهران این روزها میزبان زائرانی است که به عنوان نزدیکترین و سهل الوصول‌ترین مسیر رفتن به‌عتبات عالیات را انتخاب کرده‌اند،تصریح کرد:باوجود افزایش 3برابری زائران اربعین نسبت به سال گذشته تردد در مرز مهران در کمال امنیت و آرامش برقراراست و زائران عتبات بدون هیچگونه معطلی عازم اماکن زیارتی هستند.
وی با بیان اینکه تمام توان و انرژی خود را بکار گرفته‌ایم تا حماسه اربعین با برقراری امنیت به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد،خاطر نشان کرد: روز به روز روند تردد زائران از مرز بین المللی مهران افزایش می‌یابد به نحوی‌که پیش بینی می‌شود در روزهای آینده این آمار به هزاران نفر برسد و در نهایت حماسه‌ای میلیونی رقم می‌خورد.
این مقام آگاه در پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر اینکه “امسال هماهنگی فوق‌العاده به چشم می‌خورد”،اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از مجموعه‌های استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی، مجموعه سپاه، شهرداری‌ها هماهنگی بسیار خوبی دارند و زیرساخت‌ها، خیلی خوب تقویت شده است.
وی در خاتمه با بیان اینکه مرز مهران به عنوان نزدیکترین پایانه مرزی به کربلای معلی این روزها شاهد استقبال زائران حسینی است،تصریح کرد: تردد در مرز مهران سنگین، اما روان است و گیت‌های اضطراری جهت تردد زائران گشوده شده، زیرساخت‌ها آماده و مشکلی در تردد زائران وجود ندارد.

false
false
false
false

true