وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت روز جهانی پست: پست يک گنجينه بزرگ در مجموعه ارتباطات است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت روز جهانی پست:  پست يک گنجينه بزرگ در مجموعه ارتباطات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست يک گنجينه بزرگ در مجموعه ارتباطات کشور است و باید این مجموعه بزرگ را قدر بدانیم.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 1÷ روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدجواد آذری جهرمی در این مراسم که عصر امروز در ساختمان موزه ارتباطات برگزار شد ضمن تبریک روز جهانی پست به همه همکاران و فعالین صنعت پست کشور، اظهار داشت: پست از دیرباز پیام آور دوستی، محبت و تبادل احساسات خوب و بد میان افراد بوده و پستچی ها همواره پایان دهنده انتظار انسانها بوده اند.

وی افزود: از چندماه گذشته، پس از شروع طرح نامه به وزیر، شخصاً نامه های زیادی از همه جای کشور دریافت کردم و در حال حاضر دوستان زیادی حتی از بین کودکان در اقصی نقاط کشور دارم و با آنها مکاتبه می کنم و بیش از گذشته متوجه شدم نامه یک راه ارتباطی صریح، فکر شده و سرشار از احساس است.

وی ادامه داد: خط نشانه شخصیت آدمهاست و راز نامه نوشتن در این است که می توان حس نویسنده نامه را از این طریق درک کرد.

آذری جهرمی در خصوص نامه های که دریافت می کند گفت: من برای نامه های که دریافت می کنم وقت می گذارم، آنها را با حوصله می خوانم و آنهایی را که انتقادی هستند به دیوار اتاقم می چسبانم تا حرفهایی را که در آنها گفته شده فراموش نکنم. این نامه ها حتی باعث تغییر در رویکرد و نوع توجهم به مسائل هم شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پست گنجینه بزرگی در مجموعه ارتباطات است افزود: لازم می دانم از همه مدیران، اعضای هیأت مدیره، کارکنان و نامه رسان های این مجموعه ارزشمند که با وجود همه مشکلات به خاطر خدمت رسانی مناسب و باکیفیتی که به مردم ارائه می دهند قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه شاخص ارائه خدمات در یکسال گذشته ارتقا پیدا کرده و در حال بهبود است اظهار امیدواری کرد: پست با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال ضمن بهبود عملکرد بتواند کاری کند که نامه رسان فقط برای توزیع به درب منازل مردم مراجعه نکند، بلکه برای جمع آوری مرسولات از درب منازل اقدام کند، هرچند می دانم که با آغاز طرح تحول اقداماتی در این خصوص آغاز شده که امیدوارم تداوم داشته باشد.

آذری جهرمی در خصوص اهمیت تمبر به عنوان یک پیام رسان بزرگ جهانی ابراز داشت: نباید در جریان تحولات اخیر در شرکت ملی پست این میراث فرهنگی مورد بی توجهی قرار گیرد چرا که تمبرها می توانند با طرح هایی نظیر آثار تاریخی و فرهنگی، نشان دهنده فرهنگ غنی یک کشور باشند.

وی ادامه داد: در فرآیند تصمیم گیری ها برای تمبر باید تجدیدنظر صورت بگیرد و با وارد کردن تمبر به چرخه پستی این گنجینه فرهنگی را حفظ کنیم و به آن بها دهیم.

وی در ادامه خواستار تجهیز مرکز تجزیه و مبادلات به فناوریهای نوین برای بهبود فرآیند عملیات پستی شد و گفت: ضروری است فرآیند این مکانیزه سازی را حتی در ابعاد کوچک و با اعتبارات موجود آغاز شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکاران شبکه پستی اظهار کرد: امیدواریم هم بتوانیم وظیفه خود را در قبال کارکنان زحمتکش انجام دهیم و هم بتوانیم خدمات پستی مطلوبی را بیش از پیش به مردم خوب کشورمان ارائه دهیم.

false
false
false
false

true