- ۱۵ مهر ۱۳۹۸
- کد خبر 46375
true
false
true
false
false
false
false
false
true
حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل، ضمن بازدید از اداره کل پست استان خراسان رضوی و نواحی پستی مشهد، در جریان فرآیند انجام امور قرار گرفت.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته 14 مهر ماه، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل، محسن وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و سرویس های راهبری و محمد اخلاقی سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان، با حضور در اداره کل پست استان خراسان رضوی، ضمن دیدار و گفت و گو با روسا و کارکنان، از بخش های مختلف این اداره کل بازدید کردند.
غضنفری در این بازدید گفت: پست شرکتی خدمات رسان است و ارائه خدمات آن باید به نحو مطلوب در راستای توزیع به موقع انجام شود.
وی با اشاره بر انجام رسالت خدمت رسانی شایسته به مردم، افزود: استفاده بهینه از همه امکانات و تامین رضایت مشتریان باید در اولویت قرار گیرد.
معاون فنی و بازرگانی ضمن تاکید بر بهبود کیفیت و سرعت در توزیع مرسولات پستی، اظهار داشت: توزیع به موقع، عمل به تعهدات و تلاش در راستای حفظ مشتریان از اهداف مدیران ارشد شبکه پستی است.
در این بازدید وطن پرست و اخلاقی نیز نکات لازم در خصوص ارتقاء کیفیت خدمات بیان داشته و بر رقابت سالم، افزایش کیفیت، صداقت با مشتری و تامین رضایتمندی آنان تاکید کردند.
false
false
false
false