دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 45 روابط عمومی شرکت ملی پست، روز سه شنبه هشتم مهر ماه حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، به همراه سعید جعفری مدیرکل پست این استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل گزارشی از جایگاه پست در دنیا و وضعیت پست استان در کشور ارائه نمود و خاطرنشان کرد: وظایف جدیدی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چشم انداز ۲۰ ساله به شرکت ملی پست محول شده است.

وی افزود: رویکردهای جدید پست شامل توسعه تجارت الکترونیک و استقرار دولت الکترونیک و پست هوشمند است که باید آن را تبیین و تشریح نمود.

حجت الاسلام عبادی زاده نیز در سخنان خود، پست را شاهرگ اتصال حیات جغرافیایی و ارتباطی و مراسلاتی کشور دانست و گفت: پست از ارکان نظام توسعه کشور است که منجر به تسریع در خدمات و صرفه جویی در وقت و امور اقتصادی شده و همواره بر اساس سه اصل سلامت، امنیت و سرعت خدمات خود را ارائه می دهد.

او بر لزوم توجه به جایگاه رفیع مردم در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: پست و واحدهای مرتبط با آن از نهادهای موثر در کشورند و باید با به روزرسانی امکانات و همچنین افزایش کیفیت خدمات پستی، ضمن حفظ نقش اساسی و تاثیرگذار خود، با گسترش و کیفیت بخشی به خدمات، زمینه جلب اعتماد بیش از پیش مردم را نیز فراهم کنند

false
false
false
false

true