زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه سرآمد کشور است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه سرآمد کشور است

رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از واحدهای ستادی و اجرایی اداره کل پست استان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 12÷ روابط عمومی شرکت ملی پست، داود سبوحی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی بشکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از وضعیت امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی استان، با کارکنان بخشهای مختلف پست استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسایل آنها قرار گرفت.

سبوحی در این بازدید ضمن قدردانی از کارکنان حوزه ICT استان اظهار داشت: زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه سرآمد کشور است.

رئیس مرکز بازرسی ضمن تقدیر از اقدامات پست استان گفت:موضوع برقراری ارتباطات پستی با کشور عراق را به وزارت متبوع منعکس و پیگیری خواهد کرد.

فتاح در ادامه گزارشی از عملکرد پست استان و آخرین وضعیت بازسازی ساختمان های واقع در مناطق زلزله زده ارائه داد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد مراودات و مبادلات پستی با کشور عراق، به ویژه راه اندازی سرویس تجارت الکترونیک، خواستار پیگیری های لازم از طریق مسئولان وزارت در این خصوص شد.

شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، غلامرضا مرتضوی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، حمید رضا فتاح مدیر کل پست استان و دیگر مدیران و مسئولین استانی سبوحی را در این بازدید همراهی می کردند.

false
false
false
false

true