پیام دبیر اجرایی هفدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

🛑هفدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران، فرصتی ارزنده برای تبادل دانش و تجربه است.
خبر طلایی:در این دوره از برگزاری، همکارانم تلاش کرده اند تا چهره جدیدی از برپایی اینگونه همایشها نشان دهند؛ بگونه ای که  شاهد اجرای گارگاههای متعدد و متنوع با امکان تکرار حضور برای شرکت کنندگان در تمام روزهای همایش (صبح و عصر) حتی در روز پایانی خواهیم بود.
با توجه به اهداف آینده نگر، برخی از برنامه ها در قالب کار عملی بشکل “هندزآن” اجرا میشود که اثرات علمی و آموزشی  را تقویت و تعمیق میکند.
در این دوره شرکتهای معتبر ایرانی و خارجی در زمینه محصولات و تجهیزات پوست، مو و زیبایی با حضور پرشور و تنوع در نمایشگاه جانبی همراهی  کرده اند، بگونه ای که حدود چهار هزار متر فضای نمایشگاهی با حدود 20درصد رشد شرکت کنندگان مواجه است. از سوی دیگر سعی شده است با کسب استعلام و تاییدیه از سازمان غذا و دارو و اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میزبان شرکتها و شرکت کنندگان نمایشگاهی مورد تایید مراجع مسئول باشیم.
تجلیل از تلاشگران، نامداران و پیشکسوتان گرانقدر عرصه  تخصصی پوست و مو همچنین برقراری ارتباطات بین المللی با همکاران خارجی و چهره های صاحب نام افتخار دیگری در این راستا میباشد.
کسب حداکثر امتیاز بازآموزی و برپایی مجمع عمومی سالانه انجمن متخصصین پوست ایران از دیگر اقدامات اجرایی در این دوره از برپایی کنگره محسوب میشود.
در این میان همکاری با انجمنهای علمی همسو در عرصه زیبایی و حمایت همه جانبه از دستیاران تخصصی نیز هدفی مهم و قاطع است تا بدین ترتیب درخشش آینده رشته پوست، مو و زیبایی را تضمین کنیم.
برپایی اینگونه همایشها اثبات کرده، دانش آموختگان و متخصصان این رشته همگام با همکاران بین المللی خود پیوسته در تلاش اند تا با فراگیری تکنیکها و روشهای علمی- عملی، تخصصی پیشرفته و آکادمیک  به رفع نیاز بیماران و مراجعان بپردازند.
امید است، نقشی اثر گذار و ماندگار در کنار یکدیگر داشته باشیم. پیروز و شادکام باشید.

دکتر محمد گلشنی
مردادماه96

false
false
false
false

true