بسیجیان نمونه شرکت ملی پست تجلیل شدند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بسیجیان نمونه شرکت ملی پست تجلیل شدند

در حاشیه گردهمایی فرماندهان و بسیجیان شرکت ملی پست، از بسیجیان نمونه تجلیل شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 6 روابط عمومی شرکت ملی پست، در این مراسم که شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن شهید قندی برگزار شد، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، سید حمید رضا قریشی فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص)، سعید مهدیون فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اکبر هادوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران و بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان شرکت ملی پست حضور داشتند.

مدیر عامل در این مراسم ضمن نکوداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره رشادتها و مجاهدتهای رزمندگان اسلام را در طول هشت سال دفاع مقدس گرامی داشت.

نعمتی با بی بدیل خواندن خدمتگزاری پست در دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نامه های رزمندگان نقش مهمی در ایجاد ارتباط و انعکاس احساسات درونی فرد با خانوادهایشان ایفا می کرد.

وی افزود: بسیج پشتوانه قوی و مستحکم نظام و انقلاب در مقابل همه توطئه ها، تهدیدها و تحریمهای اعمال شده از سوی دشمنان است که باید روز به روز تقویت شود و با اقتدار راه خود را ادامه دهد.

وی همچنین: کار و خدمت بی توقع برای توسعه، عمران و پیشرقت ایران اسلامی را از مهمترین ویژگی های بسیجیان عنوان کرد.

در این مراسم از خانواده شهید صیف الله اسماعیلی و همچنین احمد عباسی فشمی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

false
false
false
false

true