امضای تفاهم نامه همکاری پست و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امضای تفاهم نامه همکاری پست و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

در راستای توسعه همکاری های دوجانبه شرکت ملی پست و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرطلایی به نقل از 78 روابط عمومی شرکت ملی پست، در مراسم امضاء این تفاهم نامه که صبح امروز در سالن کنفرانس برگزار شد حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، مجید باجلان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد دو نهاد حضور داشتند.

نعمتی در این جلسه اظهار داشت:شرکت ملی پست از گذشته تا کنون با اجرای پروژهای ملی همیشه سربلند بوده و با عمل به رسالت و ماموریت اصلی خود به عنوان یک شرکت خدمات رسان در خدمت قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه به شمار می آید.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک بی منت به مردم محروم و مددجویان کمیته امداد بتوانیم سهمی در خدمت رسانی به این عزیزان داشته باشیم ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی است که شبکه پستی توانسته خدمتی به ملت بزرگ ایران حتی در مناطق محروم انجام دهد.

مدیر عامل امضای این تفاهم نامه را کار پسندیده ای خواند و گفت: خدمات باید با نگاه ویژه ای به این قشر جامعه صورت پذیرد.

وی افزود: شرکت ملی پست به عنوان یک شبکه توزیع مویرگی در اقصی نقاط کشور می تواند خدمات گسترده ای به محرومان، مستضعفان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ارایه نماید.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیز در این جلسه گفت: نیاز امروز جامعه دریافت خدمات بانکداری الکترونیک در محل مشتری است.

باجلان گفت: کرامات مردم عزیز ایران اسلامی بسیار مورد تاکید صندوق بوده و جامعه محرومین و مستضعفین می بایست بهترین خدمات را دریافت نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست با توجه به توانمندی و دارا بودن ظرفیت های گسترده در کشور بی تردید قادر خواهد بود این مهم را برای جامعه محرومین، نیازمندان و مستضعفین فراهم سازد.

ارائه سرویس انطباق نشانی و وب سرویس بصورت برخط، چاپ و توزیع اخطاریه های صندوق، ارسال دسته چک و کارتهای اعتباری شخصی، استفاده از بانک اطلاعاتی پست مستقیم جهت معرفی صندوق به بازارهای هدف مرتبط و ارائه خدمات نیابتی به مشتریان صندوق توسط شرکت ملی پست بخشی از مفاد این تفاهم نامه است.

false
false
false
false

true